Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Ο Jason που έγινε Nicole



Ξόδεψε περισσότερα από 235.000 ευρώ σε πλαστικές επεμβάσεις

Ο Jason Torres… τώρα Nicole Sanders τα τελευταία 12 χρόνια ξόδεψε περισσότερα από 235.000 ευρώ, προκειμένου από Jason να γίνει Nicole!
Η τρανσέξουαλ Nicole, που ήθελε οπωσδήποτε να μοιάσει στην αγαπημένη της κούκλα Barbie, δεν τα πλήρωσε βέβαια αυτά από την τσέπη της, αλλά υποβλήθηκε σε δεκάδες πλαστικές επεμβάσεις με τη βοήθεια ορισμένων πλούσιων φίλων της!

Έκανε πλαστικές στη μύτη, έβαλε σιλικόνη στο στήθος, ανόρθωσε τα φρύδια της, έβαλε εμφυτεύματα σιλικόνης στα οπίσθια, του μηρούς και τους γοφούς της, προκειμένου να δημιουργήσει τις καμπύλες της θρυλικής κούκλας και να κρύψει το άλλοτε ανδρικό κορμί της!

Από τα 18 της μέχρι τώρα στην ηλικία των 30 η Nicole έχει κάνει πέντε πλαστικές επεμβάσεις στο στήθος, τέσσερις στη μύτη, μία ανόρθωση φρυδιών, έβαλε εμφυτεύματα στα μάγουλα, «διόρθωσε» το πηγούνι της και τις γάμπες της, «γέμισε» τα χείλια της, έκανε ενέσεις botox και υποβλήθηκε σε εγχείρηση αλλαγής φύλου.

«Όλη μου τη ζωή έπαιζα με τις Barbie και μου άρεσε πάρα πολύ το πώς έδειχναν. Επίσης θαύμαζα πολύ σέξι γυναίκες όπως η Pamela Anderson και η Carmen Electra και ήξερα βαθιά μέσα μου ότι ήθελα να γίνω σαν κι αυτές.

Είναι δύσκολο να υπολογίσω πόσα έχω ξοδέψει ακριβώς στα χειρουργεία, αλλά είναι κάπου στις 235.000 ευρώ. Έχω κάνει σχεδόν τα πάντα… εκτός από λιποαναρρόφηση.

Δεν ήθελα να δείχνω φυσική. Ήθελα να δείχνω λαμπερή, γοητευτική και όμορφη, όπως η Barbie» λέει η ίδια.

Βέβαια, η διαδρομή της ζωής της μέχρι σήμερα δεν ήταν στρωμένη με ροδοπέταλα.

Μεγαλώνοντας ως αγόρι στο New Jersey δέχτηκε πολλές φορές τα κοροϊδευτικά σχόλια τρίτων, επειδή ήταν «διαφορετικός».

Σε ηλικία 16 ετών αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει. «Όταν πήγαινα σχολείο ήξερα ότι ήμουν διαφορετικός. Ήθελα να παίζω μόνο με τα κορίτσια, γιατί ένιωθα ότι ανήκα μαζί τους. Τα αγόρια με κορόιδευαν και με φώναζαν γκέι ή φρικιό» είπε.

«Μια μέρα δεν άντεχα άλλο και πήρα 100 χάπια παρακεταμόλης. Έπεσα στο πάτωμα και η μητέρα μου άρχισε να τσιρίζει όταν με είδε να κείτομαι κάτω.



Με πήγαν στο νοσοκομείο, όπου έμεινα για δύο μήνες. Έκανα θεραπεία για τα “θέματά” μου. Όταν βγήκα ήξερα ότι ήθελα να αλλάξω και από άντρας να γίνω γυναίκα».

Φυσικά, ο Jason δε μπορούσε να πει στην οικογένειά του αυτό που επιθυμούσε. Στα 17 του τον έδιωξαν από το σπίτι.

Επί ένα χρόνο έζησε στον καναπέ του σπιτιού ενός φίλου του. Μετά μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, όπου βρήκε μια «ζεστή αγκαλιά» σε ένα club, όπου η «διαφορετικότητά» του έγινε αποδεκτή με χαρά.



Δούλεψε ως χορευτής σε gay clubs, όπου είδε για πρώτη φορά drag queens. Τον εντυπωσίασε το πόσο όμορφες ήταν και εκεί αποφάσισε ότι έπρεπε να μεταμορφωθεί.

«Τελικά με απέλυσαν, γιατί πήγαινα στη δουλειά με μακριά ξανθιά μαλλιά. Εκείνοι ήθελαν όμορφα αγόρια και εγώ είχα αρχίσει να γίνομαι ένα… όμορφο κορίτσι! Έτσι ξεκίνησα να χορεύω σε νυχτερινά κέντρα. Εκεί με είδα δύο μάνατζερ, οι οποίο με βρήκαν φανταστική και… η καριέρα μου απογειώθηκε!» ανέφερε.

Βέβαια η μεταμόρφωσή της δεν είχε ολοκληρωθεί μέχρι που συναντήθηκε ξανά με τη μητέρα της, τους δύο αδερφούς της και τον πατριό της.


«Η μητέρα μου ήταν πολύ συντηρητική και όταν της είπα την πρώτη φορά ότι ήθελα να είμαι κορίτσι δεν με υποστήριξε καθόλου. “Όχι είσαι αγόρι. Σε βάφτισα Jason. Πάντα θα είσαι αγόρι” μου είπε. Απλά δεν το καταλάβαινε. Ευτυχώς η γιαγιά μου είχε ένα φίλο γκέι και ήταν λίγο πιο ανοιχτή στην ιδέα. Κρατήσαμε επαφή και όταν η μεταμόρφωσή μου είχε σχεδόν ολοκληρωθεί, μας έφερε σε επαφή.

Είχε να με δει δύο χρόνια και η πρώτη της αντίδραση ήταν η εξής: “Τι έκανες στον εαυτό σου;”. Τώρα όμως έχουμε πολύ καλή σχέση» λέει η Nicole.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου