Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Η διπλή ζωή του Ρεπουμπλικάνου, που δώριζε κρυφά το σπέρμα του



Κρυφή ζωή ζούσε ο Bill Johnson, κορυφαίο στέλεχος των Ρεπουμπλικάνων, που φανερά μενόταν κατά των γάμων των ομοφυλοφίλων....

κρυφά όμως δώριζε το σπέρμα του σε ζευγάρια γυναικών που ήθελαν να αποκτήσουν παιδί.

Σοκ έχει προκαλέσει στην αμερικανική κοινή γνώμη η είδηση που ήρθε στο φως της δημοσιότητας για την κρυφή ζωή του Ρεπουμπλικάνου, Bill Johnson, πρώην κορυφαίου κρατικού στελέχους στην Alabama των Ηνωμένων Πολιτειών, ο οποίος διατηρούσε διπλή ζωή στη Νέα Ζηλανδία, ως δωρητής σπέρματος για ζευγάρια ομοφυλοφίλων γυναικών.
Όπως αποκάλυψε ο δημοσιογράφος David Fisher σε άρθρο του στη New Zealand Herald, ο Johnson πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του 2011 στο Christchurch της Νέας Ζηλανδίας, προκειμένου να βοηθήσει τις προσπάθειες ανοικοδόμησης της πόλης από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή τον περασμένο Φεβρουάριο.
Παράλληλα όμως, όπως αναφέρει η εφημερίδα, ο Johnson, το διαστημα που βρισκόταν στη Νέα Ζηλανδία συναντούσε γυναίκες που ζητούσαν βοήθεια, προκειμένου να αποκτήσυον μωρό. Αν και ο Johnson βοηθούσε τα ζευγάρια ομοφυλοφίιλων γυναικών να αποκτήσουν παιδί, δωρίζοντάς τους το σπέρμα του, μια από τις βασικές του θέσεις το 2010 ήταν ο σκληρός αγώνας κατά των γάμων των gay γάμων.
Η αύζυγός του, Karthy, δεν γνώριζε τίποτα για τις... δωρεές του άντρα της, που είχε δώσει σπέρμα σε τουλάχιστον 9 γυναίκες, τρεις από τις οποίες περιμένουν μωρό.
Ο Fisher πλησίασε τον Johnson ενώ δειπνούσε σε ρεστοράν με μια από τις γυναίκες που βοήθησε πρόσφατα να μείνουν έγκυες και του μίλησε για το θέμα. Ο Johnson δικαιολόγησε την πράξη του, λέγοντας στον δημοσιογράφο ότι δεν μπορούσε να κάνει παιδιά με τη γυναίκα του Kathy και ότι είχε την ανάγκη να γίνει βιολογικός πατέρας.
"Είμαι παντρεμένος με την πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο", είπε ο Johnson στον Fisher. "Όταν παντρευτήκαμε ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να αποκτήσω άλλα παιδιά, καθώς η Kathy είχε κάνει υστερεκτομή πριν από δέκα χρόνια. Η γυναίκα μου θα ήθελε να μου δώσει ένα δικό μου παιδί".
Είπε επίσης ότι σκόπευε να αποκαλύψει την κρυφή ζωή του στη γυναίκα του, πρώην Miss Alabama, αφού ερχόντουσαν στη ζωή τα βιολογικά παιδιά του. "Σχεδίαζα να φέρω τη γυναίκα μου και την οικογένειά μου εδώ, ώστε να είμαι κοντά σε αυτά τα παιδιά", δήλωσε στην Herald ο Johnson.
"Είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος για την οικογένειά μας", έγραψε σε μήνυμά της η Kathy Johnson, "έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου και νιώθω πληγωμένη και η οικογένειά μας έχει να διανύσει πολύ δρόμο για να θεραπευτεί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου