Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Δ. Παπαϊωάνου: “Το gay δεν είναι ιδιότητα, προτέρημα ή παράσημο!”



Ο γνωστός καλλιτέχνης μιλά για το έργο του, την ομοφυλοφιλία και τον Καβάφη...
Μια μοναδική συνέντευξη που θα συζητηθεί πολύ, έδωσε ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους των τεχνών... στην Ελλάδα, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου. Ο γνωστός καλλιτέχνης μίλησε για το έργο του, την ομοφυλοφιλία και τον Καβάφη.


Ο Δημήτρης Παπαϊωάνου είχε δηλώσει από την αρχή απερίφραστα ότι είναι ανοιχτός στην ομοφυλοφιλία, χωρίς να φοβάται μήπως χάσει τη θέση του από την ελληνική showbiz. “Εγώ το έσκασα από το σπίτι μου στα 18, για να μην χρειαστεί ποτέ να κρυφτώ. Είμαι από τους τυχερούς γιατί ο τομέας μου είναι η τέχνη και όπως όλοι γνωρίζουμε, στην τέχνη υπάρχουν άνθρωποι ανοιχτοί σ' αυτό. Αυτό που ήταν δύσκολο ήταν να χαρακτηριστώ ως gay καλλιτέχνης”, ανέφερε σε συνέντευξή του στο “People”.

Παράλληλα, ο ίδιος είχε δηλώσει ότι για πολλούς το γεγονός πως ήταν ανοιχτός με την ομοφυλοφιλία τους οδηγούσε στο να κατηγοριοποιούν τη δουλειά του. “Δεν το ήθελα αυτό, αλλά δεν ήθελα και να παίζω κρυφτούλι, ειδικά μετά τη διασημότητα που ξέσπασε πάνω μου”, σημείωσε.

Ακόμη, μιλώντας για το πως έχει εξελιχθεί η έννοια του gay και πως την εκλαμβάνουν πια στη χώρα μας, ο γνωστός καλλιτέχνης είπε το εξής: “Το gay δεν είναι ιδιότητα, προτέρημα ή παράσημο. Το gay είναι η ερωτική σου επιλογή. Δεν σημαίνει κάτι αξιόλογο για τον άνθρωπο. Είναι δυνατόν να είναι μέτρο αξιολόγησης το τι κάνεις στο κρεβάτι σου; Εμείς δεν αγωνιζόμαστε για να αναγνωριστεί το gay ως προτέρημα, αλλά για να μπορεί να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, από τη στιγμή που δεν ενοχλεί τον άλλον.”


Διάβασε περισσότερα στο "People" που κυκλοφορεί

Ολυμπιακοί αγώνες των Gay



Περισσότεροι από 10.000 αθλητές απ’ όλο τον κόσμο μάχονται για την διάκριση κατά τη διάρκεια των “Gay Games”. Οι φετινοί αγώνες έλαβαν χώρα στην Κολωνία της Γερμανίας. ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ...

















otherside

ΓΚΑΖΙ: Το Στέκι των Νέων



Αν μας έλεγε κάποιος πριν από 20 χρόνια ότι το Γκάζι θα συγκέντρωνε τα περισσότερα lofts της Αθήνας θα το κοιτούσαμε λες και είχε κατέβη από τον πλανήτη Άρη.


Η αλήθεια είναι ότι μέχρι το 1980 η περιοχή φιλοξενούσε το πρώτο εργοστάσιο φωταερίου που εξασφάλιζε την ηλεκτροδότηση της πόλης. Αυτός ήταν ο λόγος που οι γύρω δρόμοι γέμισαν με προσφυγικά τσιγγάνων, Πομάκων και μουσουλμανικών πληθυσμών, σπίτια με αυλές, ταβέρνες και συνεργεία αυτοκινήτων πολλά από τα οποία διατηρούνται μέχρι και σήμερα. Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 ο Δήμος Αθηναίων ανέλαβε να αποκαταστήσει τα συγκροτήματα του εργοστασίου κρατώντας ανέπαφες τις καμινάδες, που έγιναν σήμα κατατεθέν της Τεχνόπολης. Επιπλέον η περιοχή η οποία για πολλές δεκαετίες ήταν υποβαθμισμένη αποτέλεσε στην αρχή του 2000 εναλλακτική πρόταση απέναντι στην μεγάλη δύναμη του Ψυρρή. Πιο συγκεκριμένα εκείνα τα χρόνια στην θέση των συνεργείων άνοιξαν πολλά μπαράκια, τα προσφυγικά έγιναν lofts,η Ιερά Οδός γέμισε με πολλά νυχτερινά μαγαζιά και η Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων έγινε το σημείο αναφοράς. Βέβαια η μεγάλη αλλαγή για την περιοχή ήρθε με την κατασκευή σταθμού του μετρό , κάτι που σήμανε την μεγάλη άφιξη και άλλων ανθρώπων έκανε το Γκάζι το «στέκι» των νέων. Η ουσία είναι ότι το Γκάζι έχει εξελιχθεί σε μια περιοχή που αναπτύσσεται χρόνο με το χρόνο και μαζί με το Θησείο και το Μοναστηράκι μπορεί να δημιουργήσει μια ευρύτερη ζώνη που θα περιέχει τα πάντα στην πόλη της Αθήνας.





Το Γκάζι σε Χρονολογίες

- Το εργοστάσιο φωταερίου ιδρύθηκε το 1857 από τον Φραγκίσκο Φεράλδη με

βασιλικό διάταγμα του Όθωνα ως Αθηναϊκό παράρτημα της Γαλλικής εταιρείας

Γκαζιού

-Στα τέλη του 19ου αιώνα η ιδιοκτησία πέρασε σε νέα χέρια – Σερπιέρη-Fulon del vol- και προστέθηκαν περισσότερες καμινάδες, φούρνοι και αεριοφυλάκια για να καλύψουν την ζήτηση αερίου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1896.

-Το 1938εξέπνευσε το συμβόλαιο με την Γαλλική Εταιρεία και η διαχείριση μεταβιβάστηκε στο Δήμο ως Δημοτική Επιχείρηση Φωταερίου Αθηνών.

-Στα τέλη του 1967 μεταφέρθηκαν στο Γκάζι οι πρώτοι μουσουλμάνοι της Θράκης και Πομάκοι από την Βόρεια Ελλάδα οι οποίοι δεν μπορούσαν να βρουν πουθενά αλλού δουλειά.

-Το 1983 διακόπηκε η παραγωγή αερίου από κάρβουνο, το δίκτυο ενώθηκε με τα Ελληνικά Διυλιστήρια Ασπροπύργου και έναν χρόνο μετά έκλεισε οριστικά λόγω ρύπανσης της ατμόσφαιρας του κέντρου της Αθήνας.

- Το βιομηχανικό αρχαιολογικό πάρκο στην Τεχνόπολη λειτουργεί από το 1999, είναι αφιερωμένο στον Μάνο Χατζιδάκι και κάθε τμήμα του έχει το όνομα ενός Έλληνα ποιητή (Ανδρέας Εμπειρίκος, Άγγελος Σικελιανός, Γιάννης Ρίτσος, Κωστής Παλαμάς, Τάκης Παπατσώνης, Κωνσταντίνος Καβάφης, Κώστας Βάρναλης)

-Τον Μάιο του 2007 ξεκινά η λειτουργία του σταθμού του μετρό όπου χάρη σε αυτό οφείλεται ένα μεγάλο μέρος από την εκρηκτική ανάπτυξη της περιοχής.


"Μια Αλβανίδα από το Μεξικό" όπως "Μια Ιταλίδα από την Κυψέλη";



Μέγας ντόρος έχει ξεσπάσει για την καταγωγή της καλλιτέχνιδος Ελένης Φουρέιρα!
Η τελευταία σε τηλεοπτική συνέντευξή της είπε πως έχει ρίζες από το Μεξικό.

Κάποιοι στο παρελθόν έλεγαν όταν ήταν μέλος του συγκροτήματος "Mystique" πως η τραγουδίστρια είναι από την Βραζιλία.
Ωστόσο αποκαλύφθηκε πως είναι από την Αλβανία κι έχει ροζ κάρτα ενώ το επίθετό της "Φουρέιρα" είναι παραλλαγή του πραγματικού της.
Η ταλαντούχα αοιδός ακόμη δεν έχει προβεί σε κάποια δήλωση σχετικά με την αποκάλυψη.
Εμένα πάντως αυτή η ιστορία μου θυμίζει την θρυλική ελληνική ταινία "Μια Ιταλίδα από την Κυψέλη" με πρωταγωνίστρια την Μάρω Κοντού. Να σου θυμίσω και την υπόθεση: Επιστρέφοντας από τις σπουδές του στην Ιταλία ο Αντώνης (Αλέκος Αλεξανδράκης), παρουσιάζει στην οικογένειά του, τη γυναίκα του (Μάρω Κοντού) ως Ιταλίδα, για να συνεχίσει να τον συνδράμει οικονομικά η αδελφή του...

tromaktiko