Τρίτη, 30 Μαρτίου 2010

Σκάνδαλα κλονίζουν την Καθολική Εκκλησία


Σωρεία σκανδάλων παιδεραστίας συγκλονίζουν την Καθολική Εκκλησία μετά από καταγγελίες για κακοποιήσεις σε σχολεία και χορωδίες στη Γερμανία, που βρίσκονταν υπό την επίβλεψη μονών και ενοριών.

Εδώ και ένα μήνα, περισσότεροι από 150 πρώην σπουδαστές σε γερμανικά σχολεία έχουν αποκαλύψει ότι είχαν κακοποιηθεί σεξουαλικά από ιερείς τις δεκαετίες του '60, του '70 και του '80.

Μια ολόκληρη γενιά παιδιών φαίνεται πως μεγάλωσε μέσα στον τρόμο, αλλά ντρεπόταν να το πει. Και όταν επτά πρώην μαθητές αποφάσισαν να προβούν στις καταγγελίες, γρήγορα τους ακολούθησαν κι άλλοι.

Τη δεκαετία του '60 είχαν καταγραφεί περιστατικά σεξουαλικής κακοποίησης και δύο ιερείς είχαν τιμωρηθεί.

Μια από τις υποθέσεις που έχουν καταγγελθεί, μάλιστα, αφορά έμμεσα τον ίδιο τον Πάπα Βενέδικτο τον 16ο, που κατάγεται από τη Γερμανία. 'Ενας άνδρας κατήγγειλε πως υπέστη σεξουαλική κακοποίηση τη δεκαετία του '60 όταν ως παιδί ήταν μέλος ιστορικής χορωδίας της χώρας. Διευθυντής της ήταν επί τρεις δεκαετίες ο αδελφός του Πάπα, Γκεόργκ Ράτσινγκερ, αλλά όχι το επίμαχο διάστημα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της αρμόδιας επισκοπής.

Ο αδελφός του Πάπα δήλωσε άγνοια για τέτοια περιστατικά και είπε ότι είναι πρόθυμος να καταθέσει ως μάρτυρας εαν χρειαστεί.

Ο Ποντίφικας έχει να αντιμετωπίσει κι άλλο ένα σκάνδαλο, αυτή τη φορά στο Βατικανό. Η ιταλική αστυνομία ερευνά κύκλωμα μαστροπείας με ομοφυλόφιλους στην οποία εμπλέκεται ο Αντζελο Μπερτούτσι, που ανήκει σε σώμα λαϊκών ακολούθων του Πάπα.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, μέλος της χορωδίας του Βατικανού λειτουργούσε ως μεσάζοντας για να προμηθεύει εκδιδόμενους άνδρες στον Μπερτούτσι, που συνελήφθη πριν απο ένα μήνα για διαφθορά, την περίοδο που ήταν επικεφαλής της υπηρεσίας Δημοσίων Εργων της Ιταλίας.

Πηγή: http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17572
&subid=2&pubid=6356742

Γκέι άγγελος ο Ευθυμιάδης!


Γκέι άγγελος ο Ευθυμιάδης!
Είναι μεγάλη απόφαση από σέξι αρσενικό να γίνεσαι... γκέι άγγελος. Όταν όμως το επιβάλλει ο ρόλος σου στο θέατρο και όταν αυτό έχει να κάνει με ένα από τα πιο διάσημα θεατρικά έργα, το «Αngels in America: A Gay Fantasia on National Themes» του Τόνι Κάσνερ, που έχει γίνει και θρυλική ταινία με τον Αλ Πατσίνο, τότε λες αμέσως το «ναι». Αυτό έκανε, όπως μαθαίνω, ο Θανάσης Ευθυμιάδης, που θα υποδυθεί το ρόλο σε μια υπερπαραγωγή που ετοιμάζεται για το Ελληνικό Φεστιβάλ.

Πηγή: http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikasummary.asp?catid=16085&subid=2&pubid=7392827

«Είμαστε ευτυχισμένοι και χωρίς... κουμπάρο»


150 ζευγάρια σε όλη τη χώρα έχουν συνάψει σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Εύη Σαλτού

«Η διαδικασία του γάμου δεν μας αντιπροσωπεύει. Δεν πιστεύουμε δηλαδή πως μία σχέση ή μία συμβίωση πιστοποιείται και σφραγίζεται μόνο με την τέλεση ενός γάμου. Γι΄ αυτό και αποφασίσαμε πως το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης ήταν πιο κοντά στα δικά μας “θέλω” και “πιστεύω”».

Πριν από περίπου 10 μέρες, ο κ. Γιώργος Τριανταφύλλης και η σύντροφός του Ελισάβετ Σινανά επισκέφτηκαν το γραφείο συμβολαιογράφου στη Ρόδο. Ο λόγος δεν ήταν η επίλυση περιουσιακών ή κληρονομικών ζητημάτων. Αντίθετα, το ζευγάρι θέλησε να υπογράψει το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης. Ωστόσο, όταν το αποφάσισαν, όπως λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Τριανταφύλλης, τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα. Έχουν περάσει περίπου δύο χρόνια από τότε που ψηφίστηκε και στη χώρα μας ο νόμος για τη σύναψη του συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης για τα ετερόφυλα ζευγάρια. Μέχρι σήμερα τα ζευγάρια που έχουν υπογράψει το χαρτί του συμφώνου εκτιμάται ότι δεν είναι περισσότερα από 150 πανελλαδικά. «Υπολογίζουμε ότι μόλις το 20% σε σύνολο 1.400 συμβολαιογράφων στην Αθήνα πρέπει να έχουν ασχοληθεί έστω μία φορά με το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης», επισημαίνει ο πρόεδρος του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου Αθηνών κ. Κώστας Βλαχάκης.

Άγνοια και καχυποψία
«Έψαξα αμέσως για συμβολαιογράφο στη Ρόδο. Άνοιξα τον τηλεφωνικό κατάλογο και άρχισα να επικοινωνώ μαζί τους. Έπεσα όμως πάνω σε αρκετούς συμβολαιογράφους οι οποίοι δεν γνώριζαν για το σύμφωνο κι άλλους οι οποίοι ήθελαν χρόνο προκειμένου να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες για το τι χαρτιά χρειαζόμασταν και σε τι μας κάλυπτε το σύμφωνο. Βέβαια, υπήρχαν κι εκείνοι οι οποίοι έβλεπαν τη συγκεκριμένη συμβολαιογραφική πράξη με καχυποψία», λέει ο κ. Τριανταφύλλης.

ΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΙ
Οι περισσότεροι συμβολαιογράφοι δεν γνωρίζουν τη διαδικασία και τα χαρτιά που απαιτούνται


Χρειάζεται χρόνος για να αφομοιωθεί η αλλαγή

«ΞΕΝΟ» θεωρούσε αρχικά ο νομικός κόσμος το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης. Όπως εξηγεί η συμβολαιογράφος Αθηνών κ. Παυλίνα Μποσταντζόγλου-Διονυσοπούλου, και για την ελληνική κοινωνία ήταν, και όπως φαίνεται είναι, κάτι διαφορετικό. «Γι΄ αυτό και προκειμένου να αφομοιωθεί μία τέτοια αλλαγή θα χρειαστούμε αρκετό χρόνο». Πάντως, τα περισσότερα ζευγάρια που έχουν δηλώσει τη συμβολαιογραφική πράξη στο Ληξιαρχείο είναι νεαρά- ηλικίας κάτω των 40 ετών- και μάλιστα υψηλού μορφωτικού επιπέδου.

Τα αποτελέσματα πάντως παλαιότερης έρευνας του Ινστιτούτου Ψυχικής Σεξουαλικής Υγείας σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Κάπα Research, το 60,8% των συμμετεχόντων θεωρεί ότι η καθιέρωση του συμφώνου συμβίωσης είναι πρόοδος για τη χώρα μας, ενώ 3 στους 10 θα το προτιμούσε από το να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας. Ο κυριότερος λόγος; Οικονομικός. Όπως εξηγεί ο κ. Τριανταφύλλης, ο γάμος δεν ήταν στα σχέδιά τους, «ακόμη και το σύμφωνο το υπογράψαμε για τυπικούς περισσότερο λόγους, όπως η αναγνώριση του παιδιού ή η ασφάλιση της συντρόφου. Αφού πήραμε το προσχέδιο και το μελετήσαμε, πήγαμε μια μέρα υπογράψαμε και αυτό ήταν», λέει το ζευγάρι. Το κόστος της συμβολαιογραφικής πράξης ήταν μόλις 40 ευρώ, σε αντίθεση με τα χρήματα που καλείται να πληρώσει το ζευγάρι όταν η επισημοποίηση της σχέσης γίνει με... παπά και με κουμπάρο.

Ομοιότητες με τον γάμο
«Τα δικαιώματα-οφέλη και οι συνέπειες του συμφώνου είναι σχεδόν κατά 80% ίδιες με εκείνες του γάμου», λέει η κ. Μποσταντζόγλου-Διονυσοπούλου. Έτσι, ξεκινώντας από το επώνυμο της συζύγου, αυτό δεν μεταβάλλεται με την υπογραφή της συμβολαιογραφικής πράξης, ενώ τα παιδιά που θα γεννηθούν κατά τη διάρκεια ισχύος του συμφώνου ή εντός 300 ημερών από τη λύση ή την ακυρότητά του θα φέρει επώνυμο το οποίο θα συμφωνηθεί από το ζευγάρι- απόφαση που είναι αμετάκλητη. «Παράλληλα, το σύμφωνο κατοχυρώνει το τεκμήριο πατρότητας και αναγνώρισης του τέκνου ενώ σε ό, τι αφορά τα οικονομικά δίνει τα ίδια οφέλη με εκείνα του γάμου».
Ενστάσεις από ομόφυλα ζευγάρια και Εκκλησία

Η ΝΟΜΙΚΗ αναγνώριση του συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης δεν έγινε αποδεκτή απ΄ όλους. Δεν ήταν λίγοι οι κληρικοί, οι οποίοι εναντιώθηκαν στο σύμφωνο. Πιο έντονη ήταν η αντίδραση του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου, ο οποίος μάλιστα στο ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου χαρακτήρισε τη συμβίωση εκτός γάμου «πορνεία».

Αλλά και τα ομόφυλα ζευγάρια εξέφρασαν έντονα τη δυσαρέσκειά τους γιατί το νομοσχέδιο δεν περιλαμβάνει τους ομοφυλόφιλους. Έναν χρόνο μετά, το ΠΑΣΟΚ κατέθεσε πρόταση νόμου για τη θεσμοθέτηση του συμφώνου ώστε να καλύπτει και τα ομόφυλα ζευγάρια, ωστόσο απορρίφθηκε από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής. Όπως τονίζουν εκπρόσωποί τους, το σύμφωνο συμβίωσης έχει νομιμοποιηθεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες κατά κύριο λόγο για να δίνει λύση δέσμευσης στα ομόφυλα ζευγάρια. Είναι χαρακτηριστικό πάντως πως στην έρευνα του Ινστιτούτου Σεξουαλικής Υγείας και της Κάπα Research, σχεδόν έξι στους δέκα Έλληνες θεωρούν ότι το σύμφωνο θα πρέπει να ισχύσει και για τα ομόφυλα ζευγάρια.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Είναι γκέι ο Ρόμπερτ Πάτινσον;


Από την στιγμή που είδαμε τον ηθοποιό Ρόμπερτ Πάτινσον στην κινηματογραφική οθόνη ως βαμπίρ στις ταινίες Twilight και New Moon, όλες οι πιτσιρίκες και όχι μόνο έπαθαν σοκ με το στυλ και την γοητεία του.

Ο ηθοποιός όμως με τις δηλώσεις του που έκανε στο περιοδικό «Details» που κυκλοφορεί, για το οποίο φωτογραφήθηκε ανάμεσα σε γυμνές γυναίκες προκάλεσε αντιδράσεις: «Μισώ τα αιδοία. Είμαι αλλεργικός στο αιδοίο. Δε λέω ότι δεν το ήξερα, ήταν μια φωτογράφηση 12 ωρών οπότε κατάλαβα περί τίνος πρόκειται όταν είχαν περάσει πέντε-έξι ώρες και οι γυναίκες αυτές ήταν ακόμα γυμνές. Αλλά δεν ήμουν προετοιμασμένος. Δεν είχα ιδέα τί πρέπει να τους πω».

Πηγή: http://www.protothema.gr/life-style/gossip/article/?aid=61151

Η λεσβιακή καθημερινότητα - Ι


Πηγή: Η γνώμη του 10%

Για ποια καθημερινότητα μιλάμε, όταν όλες κρυβόμαστε; Ακόμα κι όταν οι συνάδελφοι κι οι συναδέλφισσες κάτι έχουν καταλάβει εκτός από έναν κόπανο που μου την πέφτει όσο και να τον απωθώ ευγενικά;

Η λεσβιακή καθημερινότητα

της Ισαβέλλας Κωνσταντινίδου

Τι είναι η λεσβιακή καθημερινότητα; Πέντε γυναίκες μίλησαν βιωματικά και θεωρητικά για αυτή στην εκδήλωση της ΛΟΑ, ΛΟΘ και ΟΛΚΕ, που έγινε στις 25 Φεβρουαρίου 2010.


lesviaki_kathimerinotita_02Πού τη ζούμε αυτή τη λεσβιακή καθημερινότητα που θα θίξουμε σήμερα; Τη ζούμε μέσα στην ελληνική πραγματικότητα, βέβαια, την αστική, την περιφερειακή, την αγροτική, τη νησιώτικη, την ορεσίβια κλπ κλπ.

Μπορώ να πω μετά βεβαιότητας ότι το πώς βιώνει τη λεσβιακή της καθημερινότητα μία λεσβία σε κάποιο χωριό της Γκιόνας, δεν το ξέρω καθόλου. Αλλά είμαι εξίσου σίγουρη ότι η Γκιόνα πρέπει να παίζει μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση αυτής της λεσβιακής καθημερινότητας.

Διαδικτυακά τώρα ισχύουν τα ίδια με τη Γκιόνα όσον αφορά στο πώς εκφράζει ο χώρος την καθημερινότητά μας, ο κυβερνοχώρος στην προκειμένη περίπτωση. Έχοντας κάνει μία έρευνα στο γκουγκλ σε δύο γλώσσες για τη λεσβιακή καθημερινότητα, στα αγγλικά και στα ελληνικά, ενώ στα αγγλικά μου έβγαλε έναν τρελό αριθμό από λεσβιακά μπλογκ με τεράστια ποικιλία προσέγγισης του θέματος, από συμβουλές για εύρεση του g-spot, μέχρι συζητήσεις για σχέσεις όλων των ειδών και τη ζωή λεσβιών σε τεράστια γκάμα επαγγελμάτων, πόλεων, χωριών κ.ο.κ, στα ελληνικά μου έβγαλε:

  • 4 φορές το δελτίο τύπου για την αποψινή βραδιά,
  • το αγαπητότατο blog genderterrorist που ανέφερε το βιβλίο του Λύο περί γκέι και λεσβιακής καθημερινότητας,
  • μια ιστοσελίδα για το πώς έχει επηρεαστεί αρνητικά η καθημερινότητα των γυναικών της Λέσβου από τη συνωνυμία τους με τον σεξουαλικό προσανατολισμό που μας μάζεψε εδώ απόψε,
  • και μετά κάποιες κριτικές και αναλύσεις ταινιών που έθιγαν το θέμα της λεσβιακής καθημερινότητας. Όχι του Δανίκα[i] βέβαια, γιατί η ίδια η φράση λεσβιακή καθημερινότητα μπορεί να του έκαιγε τον εγκέφαλο.

Οπότε διαδικτυακά και εκτός facebook και κάποιων λιστών, δεν είδα τίποτε το αξιόλογο και άξιο συζήτησης. Ίσως να ισχύει αυτό που είπε μία αγαπητή φίλη, για ποια καθημερινότητα μιλάμε, όταν όλες κρυβόμαστε.

«Οι λεσβίες που δεν είναι άουτ εκφράζουν κάτι, από την κίνηση του σώματος, τα ρούχα, τον τρόπο ομιλίας, την κλειδαμπαρωμένη σιωπή στο θέμα των σχέσεων ... όλα αυτά που χρησιμοποιεί μια κρυφή καθημερινή λεσβία για να δηλώσει τα αδήλωτα μόνο εκεί που πρέπει».

Πάμε στην Αθήνα τώρα. Η καθημερινότητα είναι εκεί και δη εδώ. Είτε το θέλουμε είτε δεν το θέλουμε, πάμε από τη μία μέρα στην άλλη, λεσβίες και υπόλοιπα όντα. Άρα κάθε μέρα τη ζούμε μέσα από το φίλτρο του εαυτού μας, άρα και μέσα από τη σεξουαλικότητά μας, που προσανατολίζεται λεσβιακά. Μόνο που υπάρχει μία εκκωφαντική σιωπή για το πώς τη βιώνουμε αυτήν την καθημερινότητα. Δεν μας βλέπουμε στην τηλεόραση, δεν μας ακούμε σε συζητήσεις, ούτε από τον Ασκητή δεν έχω ακούσει τίποτε, δεν μας βλέπουμε ανοιχτά σε δημόσιους χώρους, δεν μας βλέπουμε πουθενά εκτός κάποιας βραδινής ζωής σε συγκεκριμένα μέρη. Υπάρχουμε μόνο μεταξύ μας. Κανένα αφιέρωμα σ' εμάς.

Η Ελευθεροτυπία έκανε ένα τεράστιο βήμα και έβαλε λεσβιακή σελίδα στο μέινστρημ γυναικείο περιοδικό της, που ενώ στο πρώτο τεύχος το υπογράφανε δύο με ονοματεπώνυμο, μετά αυτές έφυγαν και τώρα το υπογράφει μία με ψευδώνυμο, όπως παρατήρησε πολύ όμορφα η Έλενα. Άρα, η ελπίδα μου για μία ορατή καθημερινότητα που θα είχα αγοράζοντας μία Κυριακή το μήνα την εφημερίδα που είχε αφιέρωμα σ' εμένα περήφανα και ανοιχτά, έσπασε λίγο τα μούτρα της και απλώς ελπίζω να μην τα σπάσει περισσότερο και εξαφανιστεί και τελείως. Στο τελευταίο τεύχος της πάντως της περασμένης Κυριακής μιλάει κι εκείνη για τη λεσβιακή καθημερινότητα οπότε προτείνω να βαφτίσουμε τον Φεβρουάριο μήνα της λεσβιακής καθημερινότητας.

Ας πάρουμε το θέμα μας από την αρχή. Η πρώτη αντίδραση στο θέμα που έθεσε η ΟΛΚΕ ήταν: Τώρα τι είναι αυτό το θέμα; Μάλλον προς το αδιάφορο το βλέπω. Και τίνος τη λεσβιακή καθημερινότητα θα διαπραγματευτούμε; Τη δικιά μου, τη δικιά της, της παράλλης; Έχουμε κοινή καθημερινότητα; Εγώ το πρωί τρώω κάτι δημητριακά και εξέρχομαι βιαστικά από την πόρτα να προλάβω τα τραίνα μου. Η άλλη έναν πικρό καφέ, ένα τσιγάρο και πήρε τους δρόμους. Υπάρχει κοινός παρονομαστής; Τι μπορούμε να πούμε;

Μετά σκέφτηκα το εξής: ο τίτλος αφορά τη λεσβιακή καθημερινότητα που ζούμε για μας ή πόσο λεσβίες είμαστε κάθε μέρα ζώντας ως μέλη της κοινωνίας μας; Και μετριέται αυτό;

«Οι άουτ λεσβίες που κατάφεραν να είναι άουτ στον εργασιακό χώρο, που μπόρεσαν να το πούνε σε όλη την οικογένεια, που επιστρέφουν αρσενικά σοκολατάκια λέγοντας ευγενικά "αν ήμουν στρέιτ, θα σου την έπεφτα κι εγώ, βρε Γιάννη μου"».

Μπερδεύομαι ακόμα και στην έκφραση του θέματος. Άρα επαναλαμβάνω για να το καταλάβω κι εγώ καλύτερα. Το ζήτημά μας σήμερα, όπως το βλέπω λίγο θολά, είναι πόσο λεσβίες αφήνουμε ανοιχτά να είμαστε στην κάθε μέρα μας, ώστε να μιλάμε για μια λεσβιακή καθημερινότητα κάποιου βαθμού. Μάλλον αυτό θα προσεγγίσω. Αλλιώς θα πρέπει να ασχοληθώ με το πόσο δεν είμαστε λεσβίες ανοιχτά στην καθημερινότητά μας. Και ο λόγος που δεν θέλω να ασχοληθώ με το πόσο οδυνηρά κρυφά λεσβίες μπορεί να είμαστε στην καθημερινότητά μας, είναι γιατί δεν θέλω να κρεμάσουμε πλερέζες απόψε.

lesviaki_kathimerinotita_01Άρα ας μπούμε στα επικίνδυνα λημέρια της λεσβιακής ορατότητας σε σχέση με την καθημερινότητα. Και τότε ο τίτλος της μάζωξης αυτής απόψε αποκτάει σημασία, τουλάχιστον για μένα. Οι ανοιχτά λεσβιακές καθημερινές εκφράσεις μας υπάρχουν, ως επί το πλείστον, σε όλες μας, σε διάφορους βαθμούς βέβαια.

Ας πάρουμε τις λεσβίες που δεν είναι άουτ. Σε κάποιο βαθμό μπορεί να εκφράζουν κάτι, από την κίνηση του σώματος, τα ρούχα, τον τρόπο ομιλίας, τα μηνύματα που δεν εκπέμπονται στους άντρες, την κλειδαμπαρωμένη σιωπή στο θέμα των σχέσεων, τη μυστηριώδη κοινωνική ζωή. Όλα αυτά που χρησιμοποιεί μια κρυφή καθημερινή λεσβία για να δηλώσει καθημερινά τα αδήλωτα μόνο εκεί που πρέπει και ποτέ εκεί που δεν πρέπει. Αυτή είναι η κατηγορία των λεσβιών που ξέρουμε πολύ καλά, καθώς πάρα πολλές από μας υπήρξαμε έτσι. Άσχημη κατάσταση, που λέω να την αφήσουμε λίγο στην άκρη προς το παρόν.

Πάμε σε άλλη κατηγορία. Αυτή είναι η λεσβιακή έκφραση στην καθημερινή ζωή της λεσβίας η οποία είναι λίγο αλλά αρκετά άουτ. Δηλαδή δεν το ξέρουν οι γονείς ή το ξέρει μόνο η μαμά, κι αυτή πικραμένα, ή το ξέρουν μόνο τ' αδέλφια, αλλά όχι ο μπαμπάς, όχι οι θείες, κ.ο.κ. Επίσης το ξέρουν πολλές και πολλοί φίλοι και γνωστοί-γνωστές. Στον επαγγελματικό χώρο, όμως, δεν θίγεται τίποτε ανοιχτά, αλλά οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες κάτι έχουν καταλάβει εκτός από έναν κόπανο που μου την πέφτει όσο και να τον απωθώ ευγενικά.

Η λεσβιακή καθημερινότητα, μια έκφραση που θα χρησιμοποιήσω κατά κόρον ώστε να την ακούω και να πειστώ ότι υπάρχει ως μέινστρημ έκφραση, η λεσβιακή καθημερινότητα, λοιπόν, στις λεσβίες που δεν είναι πολύ άουτ έχει ίσως την υφή του δίκοπου μαχαιριού. Από τη μια, η αυτοπεποίθηση ανεβαίνει όταν ο κύκλος των ανθρώπων που ξέρουν μεγαλώνει. Το άτομο νοιώθει ότι καταξιώνεται πια σε μεγάλο μέρος της καθημερινής ζωής του. Απ' την άλλη έρχεται η σφαλιάρα όταν βρίσκεις τα σοκολατάκια στο γραφείο σου από τον κόπανο εκείνο που δεν καταλαβαίνει τίποτε ή όταν ο πατέρας σου σού τη ξαναλέει που είσαι ακόμα ανύπαντρη και άντε πάλι οι ανούσιες συζητήσεις για το πώς «εγώ δεν παντρεύομαι», «γιατί εσύ τι κατάλαβες που παντρεύτηκες και μ' έκανες» και γύρω γύρω όλοι, στη μέση η παράνοια.

Αυτή η καθημερινή ως επί το πλείστον διελκυστίνδα έχει το χαρακτηριστικό ότι το σχοινί είναι γύρω από το λαιμό. Πνίγει πολύ. Παίρνει τον αέρα που φούσκωνε τα πανιά του ελεύθερου αρμενίσματος τη μια στιγμή και τον μποτιλιάρει επί τόπου, σφραγίζει το μπουκάλι και το πετάει στη θάλασσα την άλλη στιγμή. Όλα κολλάνε τώρα σαν σε υγρό τσιμέντο και τρέχα γύρευε πότε θα ξανανιώσεις την απογείωση του είμαι ελεύθερα λεσβία και περήφανα, κάτι που ένοιωθες χτες το βράδυ με όλο αυτό το πλήθος κόσμου που ήξερε και χαιρόταν αλλά που τελικά δεν σε πληρώνει τον μισθό σου ούτε σε έχει μεγαλώσει.

Δύσκολο να αποφύγουμε την πλερέζα τελικά. Αλλά θα το παλέψω. Και συνεχίζω.

Μετά έχουμε τη λεσβιακή καθημερινότητα των άουτ λεσβιών. Εκείνων που μπόρεσαν, επέλεξαν, κατάφεραν, να είναι άουτ στον εργασιακό χώρο, που μπόρεσαν να το πούνε σε όλη την οικογένεια, που επιστρέφουν αρσενικά σοκολατάκια λέγοντας ευγενικά «αν ήμουν στρέιτ, θα σου την έπεφτα κι εγώ, βρε Γιάννη μου». Η καθημερινότητα αυτών των γυναικών στην εποχή μας εννοείται ότι είναι η λιγότερο ασφυχτική. Συμπεράσματα για τις ζωές των γυναικών αυτών όμως, όπως και των άλλων είναι φυσικά δύσκολο να βγάλουμε γιατί ξέρω άουτ γυναίκες με μαύρη κατάθλιψη για την ποιότητα της ζωής τους. Ίσως και το τίμημα που πλήρωσαν γι' αυτήν την ορατότητα να είναι και πολύ βαρύ οικονομικά, συναισθηματικά κλπ. Αλλά ίσως τουλάχιστον να έχει φύγει από τη μέση το τρομαχτικό θέμα της μη αυτοεκτίμησης, αξιοπρέπειας και αντίληψης ενός εαυτού που δεν κρύβει ένα από τα βασικότερα στοιχεία της προσωπικότητάς της που είναι ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η ελεύθερη έκφραση της σεξουαλικότητάς της. Δεν δίνει μεγαλύτερες ευκαιρίες σύναψης σχέσεων στο φως της ημέρας; Δεν σε κάνει να ασχολείσαι με άλλα πράματα; Όταν είσαι στα χωρίσματα δεν κλαις ανοιχτά με μαύρο δάκρυ, παρά κρυφά και πίσω απ' την κολώνα; Μια φυσιολογικά ανοιχτή λεσβιακή ζωή δεν βοηθάει σε ένα πλησίασμα μιας ικανοποιητικής λεσβιακής καθημερινότητας; Όταν κρυβόμουν ήταν μαύρα χάλια η καθημερινότητά μου. Άρα πιστεύω πως ναι.

lesviaki_kathimerinotita_03Μπορώ να πω από προσωπική πείρα ότι πολλές λεσβίες περνάμε διαδοχικά και από τα τρία στάδια. Γενικά, όλες, εννοείται, παλεύουμε για κάποια ποιότητα ζωής, όπως την αντιλαμβανόμαστε η καθεμία και ανάλογα με τα δεδομένα της εποχής μας, γιατί αλλιώς τι νόημα έχει;

Δεν μπορώ να συγκεκριμενοποιήσω το θέμα πιο πολύ σήμερα. Ελπίζω στην επόμενη συζήτηση για λεσβιακή καθημερινότητα ν' ασχοληθούμε πια με τις πάρα πολλές πλευρές της, από το σεξ, μέχρι τη ζωή της λεσβίας εκτός σχέσης, εντός δυαδικής σχέσης, εντός άλλου τύπου σχέσης, λεσβίας που μεγαλώνει παιδιά, της λεσβίας επιχειρηματία, λεσβίας υπαλλήλου, άνεργης, τεχνικού, λεσβίας μπαλαρίνας, μάνατζερ, ναυαγοσώστριας, της μάλλον λεσβίας προγιαγιάς μας που προφανώς το κατάπιε 80 χρόνια και ένα σύμπαν από καθημερινότητες που κάνουν ολωνών των ανθρώπων τη ζωή πολύ πιο ενδιαφέρουσα.

«Η λεσβιακή καθημερινότητα δεν μπορεί να μην είναι μια εξαιρετική καθημερινότητα, μόνο από το γεγονός της ομορφιάς της ίδια της λεσβιακότητας».

Αλλά για σήμερα απλές γενικότητες ως αρχή. Κρίμα γιατί η καθημερινότητά μας είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Θα πάρω το ρίσκο να γενικεύσω και να πω ότι η λεσβιακή καθημερινότητα δεν μπορεί να μην είναι μια εξαιρετική καθημερινότητα, μόνο από το γεγονός της ομορφιάς της ίδια της λεσβιακότητας. Ακόμα και αν πνίγεται μέσα στο ντουλάπι, ακόμα και αν αλλάζει η συμπεριφορά της σχιζοφρενικά σαν εκκρεμές, μέσα σε δευτερόλεπτα, δεν νομίζω ότι καμία λεσβία είναι διατεθειμένη να θυσιάσει τη λεσβιακή της καθημερινότητα, όποια κι αν είναι αυτή, γιατί αυτό απλώς δεν γίνεται. Αλλιώς πολλές ίσως να το σκεφτόντουσαν και να το είχαν ήδη κάνει, καθώς το κουστουμάκι της ελληνίδας λεσβίας γυναίκας όχι απλώς δεν είναι άνετο αλλά ώρες ώρες στραγγαλίζει σαν ζουρλομανδύας.

Παρόλ' αυτά, δεν γίνεται. Και με αυτό το δεδομένο, είμαστε εδώ για να καλυτερέψουμε την καθημερινότητά μας, να την κάνουμε του γούστου μας και να την πηγαίνουμε όπου γουστάρουμε. Και πιστεύω ότι θα βοηθηθεί βαθύτατα άμα τα βρει και κρατηθεί χέρι χέρι με την αδυσώπητη ερωμένη της, την ορατότητα. Ορατά βέβαια, στη μέση του δρόμου μέρα μεσημέρι.

Προς το παρόν ας συνεχίσει να κυνηγάει η λεσβιακή καθημερινότητα τη χαρά της ζωής όπως την οραματίζεται ακόμα κι αν ζει σε χώρα υποβαθμισμένη από τους Fitch, τους Standard and Poor, και απίστευτους κριτικούς κινηματογράφου.

Η Ισαβέλλα Κωνσταντινίδου είναι μέλος της Λεσβιακής Ομάδας Αθήνας.

Στέκι μεταναστών στις 25 Φεβρουαρίου 2010.


[i] Ο Δανίκας έγραψε μία, ως συνήθως, ανόητη και απαράδεκτη κριτική, αυτή τη φορά για το έργο «Τhe Κids are all right» όπου η λεσβιοφοβία του και ο τρόμος του για μια μη πεοκεντρική σεξουαλική ζωή τον κάνει να μη ξέρει σε ποιό τοίχο να πρωτοσκαρφαλώσει.

Καρατζαφέρης για ομοφυλόφιλους


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ, ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ GAY, ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ.

Γιώργος Καρατζαφέρης


«Οι ομοφυλόφιλοι, βγαίνουν πιο πάνω από τους straight»

Ο Γιώργος Καρατζαφέρης σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται σήμερα στο εβδομαδιαίο περιοδικό Down Town και στον δημοσιογράφο Γιάννη Χατζηγεωργίου, αναφέρεται- μεταξύ άλλων θεμάτων- και στους gay. Το απόσπασμα από τη συνέντευξη είναι το εξής:

-Αν σας έλεγε κάποιος συγγενής σας, ένα αγόρι 18 χρόνων, «ξέρεις, Γιώργο, είμαι gay», τι θα του λέγατε, κύριε Καρατζαφέρη;
-Ζήσε τη ζωή σου, χωρίς να το διαφημίζεις. Ο καθένας έχει το δικαίωμα της αυτοδιαθέσεως του έρωτά του, το να θέλει όμως να γίνει πρότυπο στην κοινωνία, αυτό εμένα με ενοχλεί. Με ενοχλεί το ότι κυριαρχείται η showbiz από αυτό, δεν θέλω να είναι παράδειγμα, δεν θέλω να δημιουργεί πρότυπα.


-Είναι ισότιμοι οι ομοφυλόφιλοι με τους ετεροφυλόφιλους;
-Υπερτερούν σε ευκαιρίες. Οι ομοφυλόφιλοι, βγαίνουν πιο πάνω από τους straight. Πριν από μερικά χρόνια, αυτό ήταν απαγορευτικό, μετά έγινε ανεκτό, μετά έγινε προτέρημα. Επειδή είναι μειονότητα- ευτυχώς, προς το παρόν- δημιουργείται μία αλληλεγγύη, μία άτυπη μασονία μεταξύ τους και αυτό δημιουργεί μία προώθηση εις βάρος των πολλών. Γι αυτό είναι προτέρημα, με αυτή την έννοια το λέω. Βεβαίως, δεν θα συνιστούσα ποτέ σε ένα παιδί, να φύγει από τον straight δρόμο και να πάει εκεί- εάν και εφόσον η φύση του δεν του το ζητάει.


-Είναι… «κουσούρι»;
-Πιστεύω ότι έχεις την έλξη από μικρός, και αυτή εξελίσσεται. Εγώ πάντως πιστεύω ότι η ομοφυλοφιλία είναι λιγότερη, από αυτήν που παρουσιάζεται ότι είναι. Θα σου πω όμως και το εξής: Αύριο, Γιάννη, γεννάει η γυναίκα σου. Τι θέλεις να σου κάνει; Τον Κοεμτζή, τον βαρύ άντρα που σκότωσε 4 για το κέφι του, ή τον Τσαρούχη;


Έξαλλος ο Γ. Βαλλιανάτος με τον Καρατζαφέρη


Ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με την τοποθέτηση του προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γεώργιου Καρατζαφέρη σε συνέντευξη του στο περιοδικό Down Town:

Είναι κρίμα που ο Γ. Καρατζαφέρης δεν βρίσκει χρόνο να ενημερώνεται για θέματα σεξουαλικότητας απο τον Αντιπρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων και γιατρό, Βουλευτή του κόμματός του Βαίτση Αποστολάτο που ποτέ δεν αρνήθηκε πως είναι ομοφυλόφιλος. Διαφήμιση δεν είναι να ζεις τη ζωή σου και να μην κρύβεσαι ή να προσποιείσαι. Υπάρχουν ομοφυλόφιλοι που υπερβάλουν όπως και ετεροφυλόφιλοι, αλλά αυτό οφείλεται και για τις δύο κατηγορίες στη ματαιοδοξία τους και όχι στο ερωτικό τους προσανατολισμό. Πρότυπα για τους ανθρώπους στην κοινωνία είναι άνθρωποι, φορείς ιδεών και βιωμάτων ανεξάρτητα ερωτικού προσανατολισμού, αλλά στον τομέα αυτό όπως δεν θα ήταν πρότυπο για έναν ετεροφυλόφιλο ένας ομοφυλόφιλος έτσι ισχύει και το αντίθετο.


Είναι κρίμα που ο Γεώργιος Καρατζαφέρης αναφέρεται στο θέμα των ευκαιριών όχι βάσει επιστημονικής έρευνας αλλά βάσει δοξασιών του χώρου του. Αν έσκυβε στην πραγματικότητα των ομοφυλόφιλων των λεσβιών των αμφισεξουαλικών και των τρανσεξουαλικών συμπολιτών του θα ανακάλυπτε τη ρατσιστική πραγματικότητα σε κάθε έκφραση της κοινωνικής ζωής, παρά την ελαφρότητα των τηλεοπτικών παραδειγμάτων. Είναι γεγονός που διαφεύγει από τον Γ. Καρατζαφέρη πως η ετεροφυλοφιλία και η ομοφυλοφιλία δεν είναι λωρίδες τους δρόμου που κανείς κάνει ζιγκ ζαγκ για πλάκα! Η άτοπη σύγκριση του Κοεμτζή με τον Τσαρούχη δεν μπορεί να διασκεδάσει την αλγεινή εντύπωση που δίνουν σε κάθε ευκαιρία πολλοί βουλευτές του κόμματός του σε κάθε δημόσια συζήτηση ή σχετική με τη σεξουαλικότητα δήλωσή τους που παραπέμπει σταθερά σε αξίες φασισμού και ναζισμού. Υπό τις συνθήκες αυτές όποια αλληλεγγύη μεταξύ ομοφυλόφιλων μοιάζει απλή ενστικτώδης κίνηση αλληλοκατανόησης που δείχνουν στη ζωή μέλη χαλαρών ομάδων ποδοσφαίρου, συγχωριανοί ή χορτοφάγοι. Τίποτε περισσότερο!

Γρηγόρης Ν. Βαλλιανάτος

«Είσαι γκέι; Απόδειξη!»


ΗΠΑ: πληθαίνουν όσοι λαμβάνουν άσυλο λόγω σεξουαλικών προτιμήσεων

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ: Γιάννης Παπαδόπουλος

▅Ομοφοβία.   Εκατοντάδες άνθρωποι  ζητούν  άσυλο στις  ΗΠΑ επειδή στις  χώρες  καταγωγής τους  διώκονται  για  τις σεξουαλικές   τους προτιμήσεις
Η Εύα Φλόρες πάντοτε προσπαθούσε να δραπετεύσει. Από την κακοποίηση, τον ρατσισμό. Ακόμα και από το ίδιο της το σώμα. Γεννήθηκε αγόρι. Αισθανόταν όμως ότι έπρεπε να είναι γυναίκα. Στο Μεξικό, αυτή η επιλογή μπορεί να οδηγήσει στον θάνατο.

Η οικογένειά της τη διέγραψε. Στα 18 της η Φλόρες ήταν μόνη. Δεν είχε χρήματα, συγγενείς, φίλους. Έφυγε από το Ακαπούλκο για την Πόλη του Μεξικού. Προσπάθησε να νοικιάσει σπίτι αλλά δεν ήταν εύκολο.

«Σε βλέπει ο κόσμος και σε φοβάται. Νομίζουν ότι είσαι ένα τέρας», λέει. Κοιμόταν στους δρόμους. Έκανε χρήση ναρκωτικών. Και φοβόταν για τη ζωή της. Άκουγε συχνά ιστορίες για άλλα διαφυλικά άτομα που είχαν πέσει θύματα ξυλοδαρμών και δολοφονιών. Γι΄ αυτό αναζήτησε καταφύγιο στις ΗΠΑ και πριν από έναν χρόνο έγινε δεκτή η αίτησή της για άσυλο.

Τη συναντώ στο πολύχρωμο γραφείο τής μη κυβερνητικής οργάνωσης Ιmmigration Εquality (Μεταναστευτική Ισότητα), στο νότιο άκρο του Μανχάταν. Με τη βοήθεια των δικηγόρων της οργάνωσης η Φλόρες εξασφάλισε τη νόμιμη παραμονή της στις ΗΠΑ. Έχει τα μαλλιά της πιασμένα κότσο.

Κάθεται με τα χέρια σταυρωτά, σε θέση άμυνας. Και διστάζει να σε κοιτάξει στα μάτια. «Οι γονείς μου με απέρριψαν. Έχω κακοποιηθεί σεξουαλικά. Στο Μεξικό ένιωθα ότι δεν μπορούσα να είμαι ελεύθερη. Προσπαθούσα πάντα να ξεφύγω από την ίδια την κοινωνία», λέει.

Μεταναστευτική ισότητα

Η Φλόρες είναι μια από τους εκατοντάδες μετανάστες στην Αμερική που εξασφαλίζουν άσυλο κάθε χρόνο λόγω των σεξουαλικών τους προτιμήσεων. Και οι αριθμοί τους αυξάνονται.

Η οργάνωση Ιmmigration Εquality κέρδισε 76 υποθέσεις το 2009. Τα δύο προηγούμενα χρόνια είχε κερδίσει 55 και 30 αντίστοιχα.

Για να ζητήσει κάποιος άσυλο στις ΗΠΑ θα πρέπει να βρίσκεται στη χώρα είτε νόμιμα είτε παράνομα. Η Φλόρες πέρασε λαθραία τα σύνορα από το Μεξικό πριν από οκτώ χρόνια.

«Πλήρωσα 2.500 δολάρια σε έναν οδηγό στην Τιχουάνα. Μπήκα σε ένα αμάξι και αυτό ήταν. Δεν πήρα μαζί μου τίποτα. Μόνο μια ταυτότητα και τα ρούχα που φορούσα», λέει.




«Τώρα μπορώ πλέον να ονειρευτώ»

Η ΦΛΟΡΕΣ δεν ονειρευόταν να έρθει στην Αμερική, σε αντίθεση με πολλούς συμπατριώτες της που εισέρχονται στη χώρα παράνομα. Η μητέρα της ζούσε εδώ και 25 χρόνια στην Καλιφόρνια. Είχε αφήσει την οικογένεια όταν ακόμα η Φλόρες ήταν παιδί.

Προσπάθησε να τη βρει όταν έφτασε στις ΗΠΑ. Αλλά δεν τη δέχτηκε. Σήμερα η Φλόρες δουλεύει ως καθαρίστρια και πωλήτρια σε κατάστημα στο Μανχάταν. Επισκέπτεται ψυχολόγο και έχει ετοιμάσει τα χαρτιά της για σπουδές. Θέλει, λέει, να γίνει κοινωνική λειτουργός. Τη ρωτάω ποιο ήταν το όνομά της πριν το αλλάξει σε Εύα. Απαντά ύστερα από μια μικρή παύση: «Έντγκαρ... Σχεδόν το έχω ξεχάσει. Εκείνη η ζωή ανήκει στο παρελθόν.

Την έχω αφήσει πίσω μου. Τώρα είναι που μπορώ να ονειρευτώ».


1.700 αιτήσεις ετησίως από όλο τον κόσμο

ΤΟ 2008 περίπου 49.000 άνθρωποι κατέθεσαν αιτήσεις για άσυλο στις ΗΠΑ. Φοβούνταν ότι στην πατρίδα τους θα διώκονταν λόγω της φυλής, της θρησκείας, της εθνικότητάς τους, των πολιτικών τους απόψεων ή της σεξουαλικής τους συμπεριφοράς. Τελικά 22.930 αιτήσεις έγιναν δεκτές.

Η Βικτόρια Νίλσον, νομική σύμβουλος στην οργάνωση Ιmmigration Εquality, έχει επιβλέψει εκατοντάδες υποθέσεις σαν της Φλόρες. Κάθε χρόνο το γραφείο της δέχεται 1.700 αιτήσεις από όλο τον κόσμο. Από το Ιράν, την Αίγυπτο, το Τουρκμενιστάν, τη Γεωργία.

Οι περισσότερες εκκλήσεις για βοήθεια φτάνουν όμως από την Τζαμάικα, «μια ιδιαίτερα ομοφοβική κοινωνία», όπως λέει η Νίλσον. «Έχουμε ανθρώπους που τα κακοποιεί η αστυνομία. Άλλους τους έχουν απειλήσει με όπλα ή τους έχουν βιάσει».

Για να αποκτήσει άσυλο στις ΗΠΑ ο αιτών πρέπει να αποδείξει στις αρχές ότι είναι ομοφυλόφιλος. «Πρέπει να καταθέσει ο σύντροφός τους, ή οι συγγενείς. Να δείξουν με ιατρικές γνωματεύσεις ή άρθρα εφημερίδων ότι έχουν δεχτεί επιθέσεις στη χώρα τους. Δεν είναι μια απλή

διαδικασία», εξηγεί η Νίλσον.

Δεν λείπουν βέβαια και περιπτώσεις που λένε ψέματα για να εξασφαλίσουν την παραμονή τους στις ΗΠΑ. Τον Φεβρουάριο του 2009 έξι Ρώσοι μετανάστες καταδικάστηκαν σε φυλάκιση για τη δημιουργία ψευδών αιτήσεων ασύλου.

Μέσα σε τέσσερα χρόνια είχαν βοηθήσει πάνω από 380 μετανάστες τους οποίους χρέωναν έως και 12.000 δολάρια για τις αιτήσεις. Τους συμβούλευαν να πουν ψέματα στις αρχές ότι είναι ομοφυλόφιλοι.

Πηγή: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4564598&ct=2

Κάνει γάμους ομοφυλόφιλων κόντρα στο νόμο


Ο νόμος τού απαγορεύει να παντρεύει ζευγάρια του ίδιου φύλου. Ωστόσο ο δήμαρχος του Τορίνο Σέρτζιο Τσαμπαρίνο έχει διαφορετική άποψη. Γι’ αυτό αποφάσισε να παραστεί σ’ ένα συμβολικό γάμο ενός ζευγαριού λεσβίων, που τελέστηκε στο εστιατόριο «La rotonda del Valentino», όπως τους είχε υποσχεθεί, όταν πριν από μερικούς μήνες τού είχαν εκφράσει την επιθυμία να νομιμοποιήσουν τη σχέση τους.

Η Αντονέλα Ντ’ Ανιμπάλε και η Ντέμπορα Βεντρέλα, που συζούν εδώ και εννέα χρόνια, αντάλλαξαν όρκους αιώνιας αγάπης και πίστης, και τα πρόσωπά τους έλαμπαν από ευτυχία.

«Είστε πολίτες Α’ κατηγορίας, όπως όλοι εμείς» τους είπε ο δήμαρχος συγκινημένος μετά την τελετή και πρόσθεσε ότι πήγε στο γάμο για να βάλει τη συμβολική σφραγίδα σ’ αυτή την ένωση. «Αυτή είναι μια στιγμή που στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα ευτυχίας και πόνου. Ευτυχίας, γιατί είστε ερωτευμένες, και πόνου, γιατί δεν μπορείτε να αναγνωρίσετε και νόμιμα τη σχέση σας» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ωστόσο δεν έλειψαν και αντιδράσεις για την κίνησή του. Από το κυβερνών κόμμα ο Τσαμπαρίνο χαρακτηρίστηκε «ανεύθυνος».

Οίκος ανοχής για γκέι άντρες στην Ελβετία


Από τότε που άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό πριν από δύο μήνες ακριβώς σε μια πρώην βιομηχανική περιοχή της Ζυρίχης το Golden Gay Spa and Wellness έχει σκοπό να προσφέρει στους πελάτες του μια εμπειρία πέρα από τα συνηθισμένα. “Θέλουμε να αλλάξουμε την παραδοσιακή εικόνα της γκέι σάουνας ως ένα σκοτεινό μέρος” δηλώνει ο ιδιοκτήτης. “Θέλουμε να περάσουμε μια εικόνα εκθαμβωτικής πολυτέλειας. Στόχος μας είναι όλοι εκείνοι που δεν θα πατούσαν ποτέ το πόδι τους σε μια σάουνα”. Σίγουρα το νέο σπα διαφέρει από τα υπόλοιπα, αφού ανάμεσα σε άλλα προσφέρει και υπηρεσίες αρσενικών συνοδών (escorts). Η απήχηση είναι τέτοια που βρίσκεται ήδη στα σκαριά η λειτουργία και δεύτερου παραρτήματος κοντά στα γαλλικά σύνορα.


Εγκατεστημένο σε ένα τριώροφο κτίριο 1200 τετραγωνικών το Golden Gay Spa είναι ένα σύμπλεγμα από τζακούζι, χαμάμ, σάουνες, αίθουσες με βιντεοπαιχνίδια και lounge bar που προσπαθεί να συνδυάσει την ατμόσφαιρα ενός χαλαρωτικού σπα με αυτήν ενός μπορντέλο πολυτελείας. Οι υπεύθυνοι δίνουν έμφαση στις λέξεις “άνεση” και “πολυτέλεια” μια που δεν θα σας στοιχίσει καθόλου φτηνά: η απλή είσοδος κοστίζει 50 ελβετικά φράγκα (33 ευρώ) ενώ σε περίπτωση που κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες ενός από τα οκτώ “κολ-μπόις” που απασχολεί η επιχείρηση θα πρέπει να αποχωριστεί 140 ευρώ. Επιπλέον εφόσον θελήσει να χαρεί ένα από τα σκληρά εργαζόμενα αγόρια στην πολυτέλεια μίας “σουίτας” η λυπητερή είναι 100 ευρώ ακόμα! Οι σουίτες προσφέρουν ιδιωτική πισίνα και τζακούζι σε ένα ντεκόρ όπου κυριαρχεί το μάρμαρο και το χρώμα του χρυσού. Μπορείτε να πάρετε μια γεύση από τις φωτογραφίες παρακάτω….

golden-gay-1

golden-gay-3

golden-gay-4

Πηγή: http://gayrightsgreece.blogspot.com/2010/03/blog-post_18.html




Και η Miley Cyrous υπέρ των gay


Η διάσημη pop star, Miley Cyrus, αποκάλυψε ότι έχει λάβει άπειρα υβριστικά e-mail, επειδή τον προηγούμενο Απρίλιο υποστήριξε ανοιχτά τα δικαιώματα των gay, λέγοντας πως όλοι έχουμε δικαίωμα στην ευτυχία.

Συγκεκριμένα, είχε γράψει στο Twitter πέρυσι, τον Απρίλιο: «Ο Ιησούς αγαπάει και εσένα και τον σύντροφό σου και θέλει να ξέρεις ότι νοιάζεται. Κάθε μπαμπάς ενδιαφέρεται για το παιδί του και ας είναι gay. Όλοι δικαιούνται να είναι ευτυχισμένοι».

Η Cyrus έγραψε το συγκεκριμένο σχόλιο λίγο μετά την επίθεση που είχε κάνει η Carrie Prejean, διάσημο μοντέλο που είχε βγει Miss California, εναντίον των γάμων ανάμεσα σε ανθρώπους του ιδίου φύλου.

Η 17χρονη Miley εξήγησε πως, μετά από το σχόλιο της, αναγκάστηκε να διαγράψει τον λογαριασμό της στο Twitter, καθώς δεν άντεχε άλλο τα καθημερινά υβριστικά μηνύματα που διάβαζε.

Πηγή: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/11569

Η ομοφυλοφιλία δεν είναι επιλογή


Η Lady Gaga, η οποία πρόσφατα μίλησε για τη σεξουαλικότητά της και αποκάλυψε ότι είναι bisexual, πιστεύει πως οι ομοφυλόφιλοι (άνδρες και γυναίκες) γεννήθηκαν gay και δεν το επέλεξαν στην πορεία της ζωής τους.

Η Gaga, η οποία στο νέο της video clip για το τραγούδι «Telephone» παρουσιάζει διάφορες πτυχές της σεξουαλικότητας, είπε: «Υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό τον κόσμο που πιστεύουν ότι το να είσαι gay είναι επιλογή. Δεν είναι επιλογή, έτσι γεννηθήκαμε».

Η εκκεντρική τραγουδίστρια, που στο παρελθόν παραδέχθηκε ότι θα μπορούσε πολύ άνετα να ερωτευτεί μια γυναίκα, δήλωσε: «Δεν υπάρχουν κανόνες ούτε περιορισμοί στην αγάπη».

Παρακολουθήστε την Lady Gaga σε ομιλία της υπέρ των gay

Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=115907&cid=11

Δικάζεται ομόφυλο ζευγάρι στο Μαλάουϊ


Στα δικαστήρια του Μαλάουϊ βρίσκονται δύο ομοφυλόφιλοι, μετά τη σύλληψή τους το Δεκέμβριο επειδή αρραβωνιάστηκαν.

Δικηγόρος της υπόθεσης δήλωσε στο BBC ότι οι δύο άνδρες, 20 και 26 ετών, που παρέμειναν επί 3 μήνες υπό κράτηση, αρνούνται τις κατηγορίες για άσεμνη συμπεριφορά και αναμένεται να καλέσουν μάρτυρες υπεράσπισης.

Οι ομοφυλοφιλικές πράξεις φέρουν μέγιστη ποινή φυλάκισης 14 ετών στο Μαλάουϊ. Ωστόσο οι συνήγοροι των ανδρών υποστηρίζουν ότι παραβιάζονται τα συνταγματικά τους δικαιώματα.

Το ενδιαφέρον του κόσμου στην υπόθεση είναι έντονο καθώς κατά το πρώτο στάδιο της ακροαματικής διαδικασίας η αίθουσα ήταν γεμάτη, ενώ εκατοντάδες άνθρωποι είχαν συγκεντρωθεί έξω από το δικαστήριο, σύμφωνα με το BBC. Η δικαστική διαδικασία θα συνεχιστεί τον Απρίλιο.

Πηγή: Ελευθεροτυπία

Ανάμεσα στα δύο φύλα το παιδί της Γκιουλσάχ




Αγόρι ή κορίτσι είναι το παιδί της Γκιουλσάχ; Οι γιατροί δεν κατάφεραν ακόμη να της δώσουν σαφή απάντηση. Τώρα μαζί με τον σύζυγό της περιμένουν την εξέταση χρωματοσωμάτων, ελπίζοντας ότι θα ξεκαθαρίσει το φύλο του παιδιού τους.

«Έπαθα σοκ όταν έμαθα ότι το παιδί μου έχει διπλό φύλο», είπε η Γκιουλσάχ. Γέννησε πριν από τρεις μήνες στο Νοσοκομείο της Αττάλειας και για αρκετές μέρες οι γιατροί δεν την άφησαν να δει το παιδί. «Μου το έκρυψαν ότι είχε διπλό φύλο», λέει η Γκιουλσάχ, ωστόσο της το αποκάλυψαν λίγες μέρες αργότερα. «Είμαι απελπισμένη, δεν μπορώ να κάνω τίποτα, τη μια μέρα μου λένε ότι είναι αγόρι και την άλλη ότι είναι κορίτσι.

Ας μου πούνε επιτέλους την ταυτότητα του παιδιού μου. Αν με ρωτήσει κάποιος, τι θα του πω; Όλοι οι άνθρωποι λένε έχω γιο ή έχω κόρη. Εγώ τι θα λέω; Η διάθεσή μου έχει πλέον χαλάσει».

Οι γιατροί. Το ίδιο ερώτημα απευθύνει και στους γιατρούς. «Πώς να αγαπήσω το παιδί μου, σαν κόρη μου ή σαν γιο μου;». Και η απάντηση των γιατρών είναι: «Αγάπα το σαν παιδί σου». Το πιο δύσκολο ερώτημα της το απευθύνει ο γιος της Εφέ.

«Μαμά το αδελφάκι μου είναι κορίτσι ή αγόρι;». Και η Γκιουλσάχ δεν μπορεί να απαντήσει. Με τον σύζυγό της Ζαφέρ, ο οποίος εργάζεται ως οδηγός για αρκετό καιρό, δεν μπορούσαν να αποφασίσουν τι όνομα να δώσουν στο νεογέννητο παιδί τους.

Τελικά κατέληξαν να του δώσουν ένα όνομα που είναι και για κορίτσια και για αγόρια. Πηγή: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4567159&ct=2

Ιταλός επίσκοπος κατά της μετάληψης και της κηδείας


Ο Επίσκοπος της ιταλικής πόλης Tursi, Francesco Nolè, δήλωσε σε συνέντευξη του στην ιστοσελίδα pontifex.roma.it ότι θα πρέπει να απαγορευτεί στους «μη-κανονικούς», όπως είναι οι εγκληματίες και οι ομοφυλόφιλοι, να μεταλαμβάνουν ή να τους γίνεται κηδεία. Αυτό, όπως ανέφερε, δεν έχει να κάνει με θέματα διακρίσεων αλλά είναι η «υγιής θεραπευτική αγωγή» που μπορεί να εφαρμόσει ο κόσμος που βρίσκεται κοντά στον «αμαρτωλό»: «Μπορεί η συμπεριφορά μας να φαίνεται άτεγκτη, αλλά οδηγεί μακροπρόθεσμα στην εξυγίανση και στον ευαγγελισμό».

Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι: «Οφείλουμε να δείχνουμε κουράγιο και διακριτικότητα και να ενημερώνουμε το ίδιο το άτομο ότι δεν έχει δικαίωμα στην Θεία Μετάληψη ή την οικογένεια του, σε περίπτωση που έχει αποβιώσει, ότι είναι αδύνατον να του γίνει κηδεία. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσευχηθούμε για την σωτηρία της ψυχής του».

Βέβαια, οι δηλώσεις αυτές έγιναν μερικές μέρες αφότου δημοσιοποιήθηκε ότι δύο μέλη του Βατικανού συμμετείχαν σε κύκλωμα πορνείας και δεν γίνεται η παραμικρή μνεία σε τρανσέξουαλ και λεσβίες (να υποθέσουμε ότι δεν περιλαμβάνονται στις απαγορεύσεις;)

Στην ίδια ιστοσελίδα αναφέρονται και οι δηλώσεις του υπεύθυνου της χορωδίας του Παρεκκλησίου της Σιστίνας, Domenico Bartolucci, ο οποίος επιρρίπτει ευθύνες για το παραπάνω σκάνδαλο στην «έλλειψη πειθαρχίας»: «Το πάθος και η ευσπλαχνία, που δείχνει η Εκκλησία, την αναγκάζει σε υποχωρήσεις. Χρησιμοποιεί για τα ζευγάρια του ίδιου φύλου, ή για τον κόσμο που έχει πάρει διαζύγιο και έχει ξαναπαντρευτεί τον όρο «μη-κανονικοί/ές» αντί για τον όρο «δημόσιοι/ες αμαρτωλοί/ές», με αποτέλεσμα η έννοια της αμαρτίας να πηγαίνει στον κάλαθο των αχρήστων».

«Τίποτα δεν μου προκαλεί κατάπληξη πλέον. Η ομοφυλοφιλία – που θεωρείται αρρώστια – έχει γίνει κάτι το συνηθισμένο. Ξεφυτρώνουν σαν δηλητηριώδη μανιτάρια και αντί να αισθάνονται αιδώ τείνουν να πανηγυρίζουν για αυτήν την μάστιγα και η ίδια η Εκκλησία αμβλύνει σημαντικά την σοβαρότητα τέτοιων αμαρτημάτων. Η ομοφυλοφιλία, αυτό καθ’ αυτό, παύει να θεωρείται αμάρτημα και οι αμαρτωλοί παραμένουν ατιμώρητοι. Και συμβαίνει αυτό όταν οι απεχθείς πράξεις γίνονται καθημερινή πρακτική. Αυτό κι αν δεν είναι ελεεινό και τρισάθλιο!»

Πηγή: http://news.pinkpaper.com/NewsStory.aspx?id=2601

Ο σύντροφος τού George Michael είναι ζιγκολό!


Ο φωτογραφικός φακός συνέλλαβε τον επιτυχημένο τραγουδιστή να φιλιέται με τον εν λόγω κύριο ο οποίος εκδίδεται για 150$ την ώρα!

Είναι γνωστό πως ο 46χρονος Michael έχει ελεύθερη σχέση με τον σύντροφό του Κenny Goss, δηλαδή μπορούν να κοιμούνται και οι δύο με άλλους συντρόφους.

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι ο τραγουδιστής δεν είχε κανέναν ενδοιασμό να φιλιέται και να αγκαλιάζεται με τον 23χρονο στο σκάφος του γνωρίζοντας ότι τον βλέπουν και είναι άσχημο για την δημόσια εικόνα του να τον βλέπουν να σαλιαρίζει με νεαρούς που ''ενοικιάζει'' από το Internet και συγκεκριμένα από το γνωστό site για ομοφιλόφιλους, "Gay Romeo".

Ωστόσο, όπως μαρτυρούν κάποιοι που τους είδαν από κοντά δείχνουν να είναι κανονικό ζευγάρι και όχι απλά ''sex buddies''. Μάλλον ο Kevin πρέπει να αρχίσει να ανησυχεί...
http://www.sigmalive.com/lifestyle/people/252806