Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Ανάμεσα στα δύο φύλα το παιδί της Γκιουλσάχ




Αγόρι ή κορίτσι είναι το παιδί της Γκιουλσάχ; Οι γιατροί δεν κατάφεραν ακόμη να της δώσουν σαφή απάντηση. Τώρα μαζί με τον σύζυγό της περιμένουν την εξέταση χρωματοσωμάτων, ελπίζοντας ότι θα ξεκαθαρίσει το φύλο του παιδιού τους.

«Έπαθα σοκ όταν έμαθα ότι το παιδί μου έχει διπλό φύλο», είπε η Γκιουλσάχ. Γέννησε πριν από τρεις μήνες στο Νοσοκομείο της Αττάλειας και για αρκετές μέρες οι γιατροί δεν την άφησαν να δει το παιδί. «Μου το έκρυψαν ότι είχε διπλό φύλο», λέει η Γκιουλσάχ, ωστόσο της το αποκάλυψαν λίγες μέρες αργότερα. «Είμαι απελπισμένη, δεν μπορώ να κάνω τίποτα, τη μια μέρα μου λένε ότι είναι αγόρι και την άλλη ότι είναι κορίτσι.

Ας μου πούνε επιτέλους την ταυτότητα του παιδιού μου. Αν με ρωτήσει κάποιος, τι θα του πω; Όλοι οι άνθρωποι λένε έχω γιο ή έχω κόρη. Εγώ τι θα λέω; Η διάθεσή μου έχει πλέον χαλάσει».

Οι γιατροί. Το ίδιο ερώτημα απευθύνει και στους γιατρούς. «Πώς να αγαπήσω το παιδί μου, σαν κόρη μου ή σαν γιο μου;». Και η απάντηση των γιατρών είναι: «Αγάπα το σαν παιδί σου». Το πιο δύσκολο ερώτημα της το απευθύνει ο γιος της Εφέ.

«Μαμά το αδελφάκι μου είναι κορίτσι ή αγόρι;». Και η Γκιουλσάχ δεν μπορεί να απαντήσει. Με τον σύζυγό της Ζαφέρ, ο οποίος εργάζεται ως οδηγός για αρκετό καιρό, δεν μπορούσαν να αποφασίσουν τι όνομα να δώσουν στο νεογέννητο παιδί τους.

Τελικά κατέληξαν να του δώσουν ένα όνομα που είναι και για κορίτσια και για αγόρια. Πηγή: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4567159&ct=2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου