| |
«Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ, μεγάλα κι υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη» Κ.Π. Καβάφης, «Τείχη», 1896 Την τελευταία ημέρα του Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, 27 Ιουνίου 2010, η μαθητική ομάδα «Οι Κυρίες της Αυλής» παρουσίασε ένα βίντεο με αποσπάσματα από μαγνητοσκοπημένες απαντήσεις μαθητών στους οποίους υποβλήθηκαν ερωτήματα σχετικά με την ομοφυλοφιλία και την ομοφοβία. Μία από αυτές τις ερωτήσεις ήταν και η εξής: «Γνωρίζετε ότι ο Καβάφης ήταν ομοφυλόφιλος; Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να διδασκόμαστε τα ερωτικά του ποιήματα στο σχολείο;». «Δεν μας ενδιαφέρει τι έκανε ο Καβάφης στο κρεβάτι του, έτσι κι αλλιώς ήταν μέγιστος» ειπώθηκε πολλές φορές. Μπορούμε να πούμε ότι και μόνο αυτή η φράση αντανακλά μια στάση, μια στάση που ίσως να ονομάζαμε τη στάση της «καλής πρόθεσης». Γιατί αυτός που παίρνει αυτή τη στάση έχει μάθει ότι δεν πρέπει να είναι ρατσιστής και έχει την πρόθεση να απαντήσει «μη ρατσιστικά». Απαντά με βάση αυτό που πιστεύει ότι είναι ρατσισμός. Έχει φοιτήσει στο ελληνικό σχολείο από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 και μετά, σε ένα σχολείο δηλαδή που προσπαθεί με διάφορους τρόπους να είναι πολιτικά ορθό, που έχει κολλημένες στους διαδρόμους του αφίσες με αγκαλιασμένα λευκά και μαύρα παιδάκια και που σε μαθαίνει ότι «δεν κρίνουμε τον άλλον γι’ αυτό που είναι». Τι σημαίνει όμως δεν κρίνουμε τον άλλον για αυτό που είναι; Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου μια εντελώς κενή φράση, μια φράση πάνω στην οποία θεμελιώνεται ένας δεύτερης γενιάς ρατσισμός, ένας ρατσισμός της ανεκτικότητας αλλά της μη αποδοχής. Και αυτό φαίνεται στην περίπτωση Καβάφη. Δεν κρίνουμε λοιπόν τον Καβάφη για αυτό που είναι. Μας ενδιαφέρει τι έκανε στο γραφείο του και όχι στην κρεβατοκάμαρά του. Θέλουμε να μπούμε στο σπίτι του Καβάφη από το παράθυρο του γραφείου χωρίς να περάσουμε καθόλου από την κρεβατοκάμαρα. Θέλουμε να προσπεράσουμε, να ανεχτούμε και όχι να αποδεχτούμε την ομοφυλοφιλία του, λόγω και μόνο λόγω της αξίας του ποιητικού του έργου. Προτείνουμε δηλαδή στον Καβάφη μια ανταλλαγή, μας δίνει τις «Θερμοπύλες» ή την «Ιθάκη» κι εμείς ανεχόμαστε την ομοφυλοφιλία του σαν ένα είδος ποιητικής άδειας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα κείμενα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας που αναφέρονται σε ομοφυλοφιλικές σχέσεις. Αν και εφόσον συζητηθεί το θέμα, αυτό γίνεται πάντα με διευκρίνιση όπως: «οι αρχαίοι Έλληνες ήταν μεγάλοι κι ας είχαν αυτά τα γούστα». Τι θα πει «κι ας είχαν αυτά τα γούστα»; Ό,τι θα πει και δεν κρίνουμε τον άλλο «γι’ αυτό που είναι». Εγκαθιδρύουμε μια ανταλλακτική σχέση. Παίρνουμε από τον Πλάτωνα αυτό που θέλουμε να μας δώσει, το επονομαζόμενο «μεγαλείο», και σε αντάλλαγμα ανεχόμαστε τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις, τα επονομαζόμενα «γούστα». Τι μας μαθαίνουν αυτές οι ανταλλαγές; Μας μαθαίνουν μόνο να προεκτείνουμε αυτή τη λογική πέρα από τη λογοτεχνία. Μικρές χιλιάδες ανταλλαγές, μικρές χιλιάδες προϋποθέσεις για να είσαι αυτό που είσαι και για να το δέχομαι. Και η στάση της καλής πρόθεσης γίνεται στάση της ανταλλαγής. Ποτέ όμως καμία ανταλλακτική λογική δεν οδήγησε στην πραγματική γνώση. Δεν γνωρίζεις έτσι ολόκληρη την ποίηση ενός ολόκληρου ανθρώπου, ούτε την ιδιαιτερότητα μιας «μεγαλειώδους» εποχής. «Τα ποιήματα που διδάσκονται στο σχολείο πρέπει να είναι καθαρά εκπαιδευτικού περιεχομένου» λέει κατηγορηματικά στην κάμερα ένας μαθητής. Κι ας μην ήθελε να πει αυτό, θα εκμεταλλευτώ τα λόγια του. Πρέπει να είναι εκπαιδευτικού περιεχομένου, άρα να μας παρέχουν παιδεία. Να μας μαθαίνουν τον κόσμο ενός ποιητή, το πνεύμα μιας εποχής. Να κρίνουν τον άλλον για αυτό που είναι. Για όλο αυτό που είναι. Πρέπει δηλαδή να μας βάζουν στο σπίτι του Καβάφη και όχι μόνο στο γραφείο του. ●
Της Ιωάννας Μπαρτσίδη, μαθήτριας Λυκείου |
Καλώς ήρθατε στο blog μας. Στα δεξιά της σελίδας θα βρείτε τα περιεχόμενα blog για να κατεβάσετε και να δείτε gay,lesbian,trans ταινίες,σειρές,e-books,live streaming για να παρακολουθήσετε εκπομπές,καθώς και άρθρα από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο,έχετε την δυνατότητα να κάνετε νέες γνωριμίες μέσα από το chat που παρέχουμε καθώς και να αφήσετε την προσωπική σας αγγελία στο msg.Καλή σας περιήγηση!
Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011
Η κρεβατοκάμαρα του Καβάφη
Αυτοβιογραφία από τον Γιώργο Μαρίνο
| |
Ο Γιώργος Μαρίνος ετοιμάζει τη βιογραφία του και όσοι την έχουν διαβάσει κάνουν λόγο για ένα βιβλίο που θα μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας και θα ταράξει τον ύπνο πολλών επωνύμων. Ο μοναδικός σόουμαν είχε πάντα στο νου του να γράψει ένα βιβλίο που θα περιλαμβάνει τις εξομολογήσεις του για πρόσωπα και πράγματα της ζωής κατ της καριέρας του. Ο Γιώργος Μαρίνος έχει αφηγηθεί οε κασέτες μαγνητοφώνου το "υλικό" που θα αποτελέσει το περιεχόμενο του βιβλίου. Αναφέρεται σε όλα τα μεγάλα γεγονότα της λαμπρής καριέρας του δίνοντας έμφαση στη χρυσή περίοδο της συνεργασίας του με κολοσσούς του τραγουδιού και της ποίησης, όπως είναι ο Μάνος Χατζιδάκις και ο Νίκος Γκάτσος, αλλά και της στενής σχέσης του με τον Δημήτρη Χορν, την Έλλη Λαμπέτη και άλλα μαγικά πρόσωπα του θεάτρου. Δεν θα απουσιάζουν βέβαια και άλλα ονόματα της καλλιτεχνικής ζωής που θα τα "στολίζει" με το καυστικό χιούμορ του... Πηγή: http://greekspy.blogspot.com/2010/10/blog-post_17.html |
Φέρετρο για ομοφυλόφιλους!!!
| |
Το πιο αντισυμβατικό φέρετρο στον κόσμο κατασκεύασε εργολάβος κηδειών στην Κολωνία. Απευθύνεται στην γκέι κοινότητα και αναμένεται να κάνει χρυσές δουλειές, καθώς ένας στους δέκα κατοίκους της πόλης είναι ομοφυλόφιλοι. Δύο νεκροθάφτες στην Κολωνία αποφάσισαν να προσελκύσουν το κοινό των ομοφυλόφιλων ανδρών προτείνοντας φέρετρα που φέρουν φωτογραφίες γυμνών ανδρών. Το πιο εντυπωσιακό ... "μοντέλο" τους είναι ένα φέρετρο, στολισμένο με φωτογραφίες ημίγυμνων γυμνασμένων ανδρών, σε αθλητικές πόζες που παραπέμπουν σε πίνακα της ιταλικής Αναγέννησης. "Θεωρούμε ότι θα πρέπει να είναι κανείς σε θέση να αποκτήσει ένα φέρετρο που του επιτρέπει να κάνει το τελευταίο του ταξίδι με έναν τρόπο που να εκφράζει το πώς έζησε", εξηγεί ο εργολάβος κηδειών Τόμας Μπραντλ στο Ρόιτερς. Το αντισυμβατικό φέρετρο, το οποίο κοστίζει 1.650 ευρώ, έχει προκαλέσει εντύπωση σε όσους το έχουν δει μέχρι σήμερα. Ο 32χρονος Μπραντλ και ο 34χρονος συνεταίρος του, ο Μίκαελ Κένιγκσφελντ, είπαν ότι αποφάσισαν να απευθυνθούν στην αγορά των ομοφυλόφιλων ανδρών προκειμένου να ικανοποιήσουν τα όλο και πιο περίεργα αιτήματα που λάμβαναν. Δεδομένου ότι περίπου ένας στους δέκα κατοίκους της Κολωνίας είναι ομοφυλόφιλος, οι Μπραντλ και Κένιγκσφελντ, εκτιμούν ότι η δουλειά τους θα πάει καλά. Το ζευγάρι όμως απευθύνεται και σε ετεροφυλόφιλους, πάντα με μία διάθεση πρωτοτυπίας και προτείνει, για παράδειγμα, ένα φέρετρο για γιαγιάδες με τις φωτογραφίες των...εγγονών τους. |
Το πρωί διαιτητής, το βράδυ... Λαλέσκα!
| |
Το πρωί διαιτητής, το βράδυ... Λαλέσκα! Αυτή είναι η ζωή του βραζιλιάνου Βαλέριο Φερνάντες Γκάμα, ο οποίος την ημέρα εργάζεται ως διαιτητής στην επαγγελματική κατηγορία του πρωταθλήματος Σεαρένσε και το βράδυ κυκλοφορεί ντυμένος γυναίκα. "Το γυναικείο όνομά μου είναι Λαλέσκα, μόνο τις νύχτες, όταν βγαίνω να χορέψω στην πόλη μου, την Μπεμπερίμπε", αποκάλυψε ο 32χρονος, ο οποίος, πάντως, δήλωσε ότι δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα λόγω της ομοφυλοφιλίας του: "Από όλους τους διαιτητές του σωματείου μου, είμαι ο μόνος ομοφυλόφιλος. Κανείς ποτέ δεν μου είπε τίποτα. Με σέβονται σαν να ήμουν γυναίκα. Στο ποδόσφαιρο δεν έπεσα ποτέ θύμα ρατσισμού ή προκαταλήψεων". Παράλληλα, αναφέρθηκε σε ένα περιστατικό όπου σε κάποιο κλαμπ όντας ντυμένος γυναίκα συνάντησε κάποιους ποδοσφαιριστές που τον αναγνώρισαν, αλλά δεν αντέδρασαν όπως θα περίμενε, απλά του έδωσαν συγχαρητήρια που έχει το κουράγιο να σφυρίζει παρά τη διπλή ζωή του. "Είναι πολύ όμορφο, όταν κάποιοι ποδοσφαιριστές ξέρουν ποιός είμαι, ποτέ δεν με αποδοκιμάζουν όπως τους άλλους που τους αποκαλούν `μαλ...ς` ή `πού.....ς`. Απλά κάποιες φορές με φωνάζουν `κλέφτη` όταν σφυρίζω κάτι που δεν τους αρέσει", κατέληξε ο Γκάμα, που έχει άλλους 7 αδελφούς, 3 από τους οποίους είναι επίσης ομοφυλόφιλοι. |
Gay προορισμός η Ελλάδα!
| |
Τα σχέδια του Παύλου ΓερουλάνουΟ υπουργός Πολιτισμού Παύλος Γερουλάνος έχει αποφασίσει εδώ και καιρό να ξανακάνει την Ελλάδα δημοφιλή προορισμό, διαβλέποντας το αυτονόητο πως ο τουρισμός είναι η μοναδική πτυχή οικονομικής δραστηριότητας στην Ελλάδα που έχει μέλλον. Καιρός λοιπόν για ένα προσοδοφόρο τουριστικό άνοιγμα. Πηγή: http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/141969/gay-proorismos-i-ellada/Η gay αγορά είναι μια από τις πιο δυνατές του πλανήτη, οπότε τα «pink dollars» θα είναι σύμφωνα με την εφημερίδα «Αποκαλύψεις», ο βασικός λόγος που ο Παύλος Γερουλάνος ταξίδεψε και θα ταξιδέψει ξανά στην Αμερική. Η ανάπτυξη του gay τουρισμού στην Ελλάδα είναι στις προτεραιότητες του ΥΠΠΟΤ και του ΕΟΤ, που καινοτομούν και φέτος με τη διοργάνωση του «Athens Rainbow Week»: μια εβδομάδα αφιερωμένη στους ομοφυλόφιλους της πατρίδας μας. Θεωρούν πως αυτό θα αποτελέσει ένα ικανό βήμα προς το εξωτερικό, δηλώνοντας ότι η Ελλάδα της Μυκόνου και της Τήλου αποτελεί «όαση» για τους απανταχού gay. Άλλωστε, όπως το χρήμα δεν έχει πατρίδα, δεν έχει και σεξουαλικές προτιμήσεις. Λέγεται ότι φέτος η αγοραστική δύναμη των ομοφυλοφίλων θα αγγίξει παγκοσμίως τα 835 δις. δολάρια, ενώ η πρόβλεψη για του χρόνου είναι 2 τρις. Το μεγαλύτερο μέρος του ποσού αυτού δαπανάται στις πέντε προσφιλείς χώρες που έχουν νομιμοποιήσει το γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων ζευγαριών, οι οποίες βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των δημοφιλέστερων –για τους ομοφυλόφιλους-προορισμών. Τα ροζ δολάρια πέφτουν λοιπόν στην Ολλανδία, το Βέλγιο, την Ισπανία, τη Νότια Αφρική και τον Καναδά, όπου τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια καταφεύγουν για να επισημοποιήσουν τη σχέση τους, και ακολουθούν τα κλασσικά «vacation spots» της Μυκόνου, της Ίμπιζα και του Λονδίνου. |
Έρευνα: Γιατί χωρίζουν πιο εύκολα οι gay;
| |
Στην παράσταση «Cock» που ανέβηκε στο Θέατρο Θησείον, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου ο ήρωας διατηρεί μακροχρόνια σχέση με τον φίλο του και σε μια κρίση στασιμότητας και συμβιωτικής ανίας ερωτεύεται ένα κορίτσι που συναντά στο μετρό. Μέσα από τους σπαρταριστούς και καυστικούς διαλόγους του βραβευμένου Μάικ Μπάρτλετ αναδύεται η αγωνία του ομοφυλόφιλου ζευγαριού προκειμένου να βρει τη μακροημέρευση και τη μονιμότητα σε ένα ρευστό περιβάλλον, όπου θέλει τους gay να χωρίζουν με το πρώτο πέσιμο των φύλλων, και τους ετεροφυλόφιλους να συντηρούν τους γάμους τους, ανεξαρτήτως της πίστης και της συναισθηματικής πληρότητας. Το ερώτημα «τι είναι αυτό που κάνει τους gay να χωρίζουν πιο εύκολα» είναι ένα ερώτημα που ταλανίζει διεθνώς όχι μόνο τους εμπλεκόμενους, αλλά και τους ερευνητές, κοινωνιολόγους, ψυχολόγους μεγάλων βρετανικών και αμερικανικών πανεπιστημίων. Οι ειδικοί Οι μελέτες που αφορούν στα gender studies είναι αρκετές και πλούσιες όσον αφορά στα ετερόφυλα ζευγάρια, ενώ είναι μηδαμινές σε ό,τι αφορά στους ομοφυλόφιλους. Ποια χαρακτηριστικά διαφοροποιούν τη σχέση των μεν από τους δε; Τι διαθέτουν οι ετερόφυλοι και διατηρούν ενάντια, σε κάθε στατιστική, τη σχέση τους και παρά τις αντιξοότητες, ενώ οι λεσβίες ή οι ομοφυλόφιλοι δεν διστάζουν να τη διαλύσουν παρά τη σύνδεση και τη συμβίωση στην οποία έχουν εμπλακεί; Ποιος άραγε παραμένει πιο υγιής; Τι είναι αυτό που δένει τα ζευγάρια στο χρόνο και πώς θα κατορθώσουν, όσοι το επιθυμούν, να μείνουν σε μόνιμη σχέση βρίσκοντας τη θαλπωρή που αναζητούν όλοι οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως φύλου και σεξουαλικής προτίμησης; Η έρευνα στα gay studies είναι φτωχή. Μόλις το 2003 δημοσιεύτηκε η πρώτη έρευνα που παρατήρησε την αλληλεπίδραση στις σχέσεις των ομοφυλόφιλων ζευγαριών μέσω συνεντεύξεων δείγματος ανθρώπων από τους οποίους καταγράφηκαν οι εκφράσεις, οι συναισθηματικές διακυμάνσεις, το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούσαν, ο τόνος της φωνής καθώς και η καρδιακή λειτουργία απέναντι σε εκφράσεις ή και περιστατικά που διηγούνταν ο/η σύντροφός τους. Η έρευνα αυτή ανήκει στον Τζον Γκότμαν, φημισμένο θεραπευτή ζευγαριών ο οποίος τότε ανήκε στο δυναμικό του Πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον. Αυτός μαζί με τον καθηγητή Ψυχολογίας Ρόμπερτ Λέβενσον του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια ερεύνησαν 40 ζευγάρια ομοφυλόφιλων ανδρών και 40 ομοφυλόφιλων γυναικών. Το αποτέλεσμα έδειξε ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι πιο ευγενικοί και διαχειρίζονται καλύτερα τους τσακωμούς μέσα στο ζευγάρι σε σχέση με τους ετερόφυλους. Είναι λιγότερο επικριτικοί, πιο μεγαλόψυχοι, δεν εγκαταλείπουν το χιούμορ ακόμα και στις πιο οργισμένες σκηνές και δεν φοβούνται ή υποτάσσονται στην πυγμή του/της συντρόφου τους. Συγκριτικά, η έρευνα κατέδειξε ότι σε σχέση με τους ομοφυλόφιλους άνδρες, οι λεσβίες είναι αυτές που διατηρούν ακόμα περισσότερο το χιούμορ τους στους τσακωμούς και πολλοί το αποδίδουν στην «επιρροή της Έλεν Ντε Τζενέρις». «Ορκίσου να μην χωρίσουμε» Παρόλη την ευγένεια στις κρίσεις, τα στατιστικά στοιχεία είναι αμείλικτα. Το 2004 η έρευνα του καθηγητή Ψυχολογίας Λόρενς Κουρντέκ του Πανεπιστημίου του Οχάιο κατέδειξε ότι σε μια 12χρονη περίοδο πάνω από το 21% των ομοφυλόφιλων ζευγαριών χωρίζουν ενώ κάτω από 14% είναι το ποσοστό για τους ετερόφυλους. «Είναι πιο εύκολος για μας ο χωρισμός;», αναρωτιέται ένας gay που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του. Το σίγουρο είναι ότι τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια έχουν αδυναμία στην επανόρθωση της σχέσης. Οι κρίσεις που αντιμετωπίζουν τους οδηγούν πιο γρήγορα στη ρήξη, ενώ δεν διαθέτουν τα ψυχολογικά χαρακτηριστικά της επιμονής, της υπομονής ακόμα και της πίστης ότι όλα θα γίνουν καλύτερα. Επιπλέον, επειδή οι περισσότεροι δεν έχουν παιδιά, δεν έχουν εμφανείς συνδετικούς ιστούς για τους οποίους αξίζει να βάλουν στην άκρη το εγώ τους, την ελάττωση της ερωτικής επιθυμίας ή το βάλτωμα και τη ρουτίνα που κάθε ανθρώπινη σχέση γνωρίζει. Επιπλέον, ως παιδιά οι περισσότεροι ομοφυλόφιλοι έχουν βιώσει την απόρριψη, την αμφισβήτηση, την εγκατάλειψη, ακόμα και την ανασφάλεια, συναισθήματα που πυροδοτούνται στις κρίσεις και στους τσακωμούς. Να μην ξεχνάμε βέβαια ότι πολλά ετερόφυλα ζευγάρια διστάζουν να χωρίσουν και μόνο εξαιτίας της νομικής διάστασης του πράγματος, που απαιτεί να πάνε σε δικηγόρο και να χωρίσουν περιουσίες. Είναι βέβαιο ότι τα επόμενα χρόνια και οι έρευνες θα πληθύνουν αλλά και τα ετερόφυλα ζευγάρια θα χωρίζουν πιο εύκολα διότι ο τρόπος ανατροφής των ανθρώπων διαθέτει ναρκισσιστικές όψεις και στοιχεία εγκατάλειψης. Είναι χαρακτηριστικό, πάντως, ότι πάνω 4.000 κλαμπ σχολείων στην Αμερική έχουν δημιουργηθεί για παιδιά που είναι gay. Αυτό συμβαίνει για να οδηγήσουν τα παιδιά στην κοινωνικοποίηση και την αποδοχή της ταυτότητάς τους. Εντούτοις, οι ψυχολόγοι αυτών των σχολείων σχολιάζουν ότι τα παιδιά αυτά σε βιωματικές αναφορές κατά βάθος πιστεύουν ότι η επιθυμία προς το ίδιο φύλο είναι κάτι αηδιαστικό για τα άλλα παιδιά, κάτι που τα οδηγεί να πιστεύουν ότι είναι και τα ίδια αηδιαστικά. Προφανώς, χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά, κοινωνική και επιστημονική, στο να γίνει αποδεκτή ευρύτερα η ομοφυλοφιλία, παρόλο που όλοι στον προφορικό τους λόγο αισθάνονται εξοικειωμένοι με τη διαφορετικότητα. Γράφει η Μαριανέλα Σπυροπουλου Πηγή: www.iefimerida.gr |
Η κρυφή ζωή των γκέι καθολικών ιερέων στο Βατικανό
| |
Στην ομοφυλοφιλία μελών της Καθολικής Εκκλησίας εστιάζει το νέο βιβλίο του Καρμέλο Αμπάτε με τίτλο «Σεξ και Βατικανό, το μυστικό ταξίδι στο βασίλειο των αγνών», ένα έργο το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα στην Ιταλία και ήδη έχει προκαλέσει αντιδράσεις. Το νέο βιβλίο του δημοσιογράφου Καρμέλο Αμπάτε περιγράφει, με βάση ανώνυμες μαρτυρίες, ομοφυλοφιλικές σχέσεις ανάμεσα σε ιερείς ή με λαϊκούς που είναι συχνές. Ο συγγραφέας ισχυρίζεται ότι έχει διεισδύσει στους χώρους των γκέι με μια κρυφή κάμερα, αναφέρεται σε ρομαντικές σχέσεις ιερέων με γυναίκες, την ύπαρξη τέκνων από αυτές τις σχέσεις ενώ κάνει λόγο ακόμα και για παράνομες αμβλώσεις. «Ιερείς όλων των εθνικοτήτων», δηλώνει ο ιταλός εκδότης Πιέμε (Piemme), «μοιράζονται τη ζωή τους στις αίθουσες της Via della Conciliazione (τη λεωφόρο που οδηγεί στην Βασιλική του Αγίου Πέτρου), καθώς και στη νυχτερινή ζωή των κλαμπ της Ρώμης». Ο Καρμέλο Αμπάτε προτίθεται να καταγγείλει την κουλτούρα της μυστικότητας και της άρνησης της πραγματικότητας από την Εκκλησία, έναντι των σεξουαλικών επιθυμιών των ιερέων, παραθέτει όμως μόνο ανώνυμες μαρτυρίες. Στο περιοδικό Panorama, ο ίδιος δημοσιογράφος είχε ήδη προσελκύσει την προσοχή τον περασμένο Ιούλιο με το ίδιο θέμα. Είχε πουλήσει την ιστορία του με τον ομολογουμένως προκλητικό τίτλο «Οι τρελές νύχτες των ομοφυλόφιλων ιερέων». Η επισκοπή της Ρώμης δήλωσε ότι είναι «αποφασισμένη να διώξει με αυστηρότητα κάθε συμπεριφορά ανάξια της ιερατικής ζωής». Ερωτηθέν για το βιβλίο, το Βατικανό αρνήθηκε να σχολιάσει. Στην διάσκεψη των ιταλών επισκόπων, ένας εκπρόσωπος αρνήθηκε πάντως να «του κάνει διαφήμιση». «Δεν μπορούμε να αντιδρούμε για όλα τα βιβλία που μιλούν άσχημα για την Εκκλησία», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο. Την ύπαρξη ομοφυλόφιλων ιερέων δεν αρνείται το Βατικανό, ο Πάπας Βενέδικτος XVI τάχθηκε μάλιστα υπέρ μιας καλύτερης επιλογής πριν από την είσοδο στα εκπαιδευτήρια, ώστε οι νέοι άνδρες που καλούνται να ζήσουν σε ένα αρσενικό κόσμο να μην κρύβουν την σεξουαλικότητα τους. Ερωτηθείς από το Γαλλικό Πρακτορείο, ο ειδικός για το Βατικανό Μάρκο Τοσάτι υπογράμμισε τις «γενικεύσεις» των ισχυρισμών αυτού του τύπου, οι οποίοι παραλείπουν επίσης να αναφέρουν ότι οι ιερείς «μπορούν επίσης να έχουν ομοφυλοφιλικές τάσεις, και να είναι αγνοί και ευσεβείς». |
Πλήρωσε με τη ζωή του τις σεξουαλικές του προτιμήσεις
| |
Το φρικιαστικό σεξουαλικό έγκλημα, πριν από πέντε μήνες στους Νέους Επιβάτες, με θύμα έναν 46χρονο ιδιωτικό υπάλληλο, εξιχνιάστηκε από την Ασφάλεια Θεσσαλονίκης. Οι αστυνομικοί έφθασαν στην εξιχνίαση από τα δακτυλικά αποτυπώματα των δραστών, τα οποία εντόπισαν μέσα στο σπίτι του θύματος, που ζούσε μόνος του, στον δεύτερο όροφο οικοδομής της οδού Ανθέων. Ήδη στα χέρια των αστυνομικών βρίσκονται δύο αλλοδαποί: ένας 27χρονος Βούλγαρός, που φέρεται να είναι ο δράστης της στυγερής δολοφονίας, και ένας 32χρόνος Ιρανός, ο οποίος την ώρα της δολοφονίας βρισκόταν σε άλλο δωμάτιο του διαμερίσματος και κατηγορείται για υπόθαλψη εγκληματία. Kαι οι δύο είχαν ομοφυλοφιλικές σχέσεις με το θύμα. Μάλιστα, όπως διαπιστώθηκε, ο Ιρανός είχε στην κατοχή του και άλλα έγραφα, στα οποία φερόταν ως Σύριος. Το άγριο έγκλημα αποκαλύφθηκε δέκα περίπου ημέρες μετά τη διάπραξή του, τον περασμένο Νοέμβριο, όταν βρέθηκε σε κατάσταση αποσύνθεσης το πτώμα του άτυχου ιδιωτικού υπάλληλου. Πρωτοφανής αγριότητα Από την πρώτη στιγμή ο ιατροδικαστής Ματθαίος Τσούγκας, ο οποίος διενήργησε τη νεκροψία, έκανε λόγο για εγκληματική ενέργεια. Στη νεκροτομή που ακολούθησε ο ιατροδικαστής διαπίστωσε την πρωτοφανή αγριότητα, με την οποία είχε κοπεί το νήμα της ζωής του θύματος, που έφερε πέντε τραύματα από μαχαίρι στο στήθος. Σύμφωνα με τον κύριο Τσούγκα, ήταν δύσκολο να βρεθούν τα τραύματα, καθώς εκατομμύρια σκουλήκια κάλυπταν το σώμα του θανόντα. Ακόμα αποκαλύφθηκε ότι ο δράστης της άγριας δολοφονίας κάρφωσε στη θωρακική χώρα, στο ύψος της καρδιάς του θύματος, δυο μαχαίρια με πλαστική λαβή και συνέδεσε τις λάμες τους με τα καλώδια μιας μπαλαντέζας, την οποία έβαλε στην πρίζα! Η διαπίστωση αυτή εξακριβώθηκε όταν βρέθηκαν από τους αστυνομικούς πεταμένα τα μαχαίρια στα σκουπίδια, τα οποία ήταν βέβαια γεμάτα αίματα, και εντοπίσθηκαν στο πτώμα σημάδια εγκαυμάτων στη θωρακική περιοχή. Το έργο των αστυνομικών ήταν ιδιαίτερα δύσκολο, καθώς ο δράστης και ο συνεργός του είχαν φροντίσει να αφήσουν ενδείξεις διάρρηξης, ώστε οι αστυνομικοί να πιστέψουν πως το κίνητρο της δολοφονίας ήταν η ληστεία. Από το φιλικό περιβάλλον του θύματος οι αστυνομικοί πληροφορήθηκαν για τις σεξουαλικές προτιμήσεις του και τις συναναστροφές του με αλλοδαπούς κι επίσης ότι στο σπίτι του φιλοξενούσε ερωτικούς του συντρόφους. Έτσι οι έρευνες στράφηκαν σε αλλοδαπούς που διατηρούσαν επί πληρωμή σχέσεις με ομοφυλόφιλους. Τελικά από τα δακτυλικά αποτυπώματά οι αστυνομικοί εντόπισαν αρχικά τον 32χρονο Ιρανό, ο οποίος είχε κλέψει και διάφορα αντικείμενα από το σπίτι του θύματος. Στη συνέχεια οδηγήθηκαν στη σύλληψη του 27χρονου που διέπραξε τη δολοφονία. Ο 27χρονος Βούλγαρος, μετά τη σύλληψή του, ομολόγησε το έγκλημα και ισχυρίσθηκε ότι σκότωσε τον 46χρονο ύστερα από καβγά κατά τη διάρκεια της ερωτικής τους συνεύρεσης. Μάλιστα ο δράστης αμέσως μετά τη στυγερή δολοφονία έφυγε στην πατρίδα του και επέστρεψε στην Ελλάδα μετά από λίγους μήνες πιστεύοντας ότι δεν θα εντοπιστεί από τους αστυνομικούς. Οι δύο συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα. Πηγή: http://www.makthes.gr |
Λουγκάνις: ο (gay) θρύλος του diving
| |
Της Κάλλιας Καστάνη Πέντε φορές ολυμπιονίκης στις καταδύσεις, ομοφυλόφιλος και τεράστιο gay icon των ’80s, φορέας του AIDS, με δική του δημόσια ομολογία. Μέχρι σήμερα αυτοί που ξέρουν λένε πως υπάρχουν «δύο είδη αθλητών στο diving: αυτοί που κάνουν δύσκολες καταδύσεις και o Γκρεγκ Λουγκάνις». Στην πραγματικότητα, μόνο μες στην πισίνα αισθανόταν ασφαλής. «Είχα μια δύσκολη σχέση με τον πατέρα μου, που έγινε ακόμα δυσκολότερη καθώς μεγάλωνα. Έπινε πολύ, συχνά γινόταν βίαιος. Σε κάποια φάση οι γονείς μου χώρισαν – μάλιστα οι διαδικασίες του διαζυγίου βρίσκονταν σε εξέλιξη στη διάρκεια της πρώτης Ολυμπιάδας που πήρα μέρος. Φυσικά, ήρθαν να με δουν. Είχαν τόση οργή, που σκεφτόμουν πως το στάδιο δεν θα ’ταν αρκετά μεγάλο για να τους χωρέσει και τους δυο». Το 1976 στο Μόντρεαλ, σε ηλικία 16 χρόνων, πήρε το πρώτο του ολυμπιακό μετάλιο – ένα αργυρό, στην πλατφόρμα. Αλλά έξω απ’ το νερό έπινε, κάπνιζε μαριχουάνα κι ένιωθε σαν να επρόκειτο να πεθάνει από λύπη. Αρκετές φορές το προσπάθησε. «Την πρώτη απόπειρα αυτοκτονίας την έκανα στα 13 μου, στις αρχές της εφηβείας. Την τελευταία, στα 18, τον πρώτο χρόνο του κολεγίου. Ήταν δύσκολα, θλιβερά χρόνια για μένα. Μετά κι από κείνη την τελευταία φορά σκέφτηκα: ‘‘Είμαι ακόμα εδώ. Ίσως πρέπει να σκεφτώ το γιατί, αντί να προσπαθώ τόσο σκληρά να πεθάνω’’. Δεν το ξαναεπιχείρησα». Η επόμενη τετραετία του θα ήταν θριαμβευτική: σπουδές στο θέατρο με υποτροφία στο Πανεπιστήμιο του Μαϊάμι, χρυσοί τίτλοι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του ’78. Και πάλι δεν χαιρόταν. Αγωνιούσε, ζούσε στη σκιά μιας διαρκούς απειλής, τρέμοντας μη γίνει γνωστό το «μεγάλο» μυστικό του: Ήταν ομοφυλόφιλος. «Είχα επίγνωση του ότι ήμουν διαφορετικός από τότε που ήμουν παιδί. Δεν καταλάβαινα ακριβώς πώς και γιατί, δεν είχα, βέβαια, επίγνωση της σεξουαλικότητάς μου. Όμως μέσα μου το ήξερα. Στους γονείς μου άργησα να το ομολογήσω. Θυμάμαι πως στο τέλος του πρώτου χρόνου στη σχολή είχαμε ανεβάσει μια παράσταση. Όταν τελείωσε, ήμασταν όλοι ενθουσιασμένοι, θέλαμε να πάμε με τους φίλους μου να το γιορτάσουμε σε ένα gay dance club. Είπα πως δεν θα πήγαινα, είχε έρθει η μητέρα μου να με δει. ‘‘Φέρ’ την κι αυτή μαζί’’ μου είπαν. Έτσι κι έκανα. Βγήκαμε και περάσαμε υπέροχα, το διασκεδάσαμε. Την άλλη μέρα ήθελε να ξαναπάμε σε κείνο το ‘‘κεφάτο μαγαζί’’, όπου όλοι γελούσαν και χόρευαν. Αλλά δεν με ρώτησε τίποτα, δεν το συζητήσαμε. Κάνα δυο χρόνια αργότερα, μια εποχή που μόλις είχα χωρίσει και μάζευα τα πράγματά μου για να μετακομίσω, ήρθε να με βοηθήσει με τις κούτες. ‘‘Ξέρεις, μητέρα’’ της εξομολογήθηκα ‘‘εγώ και ο Kevin δεν ήμασταν μόνο συγκάτοικοι. Ήμασταν εραστές». Κούνησε απλώς το κεφάλι της και μου είπε: ‘‘Το ξέρω, γιε μου. Τι θα φάμε απόψε;’’. Κι έτσι το ζήτημα λύθηκε. Είναι περίεργο – νομίζεις πως αν μιλήσεις ανοιχτά στους γονείς σου για τις επιλογές σου θα γίνει σεισμός και ο κόσμος θα τελειώσει, δεν θα σε δεχτούν ποτέ κ.λπ. Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως η μητέρα μου να το ήξερε και πριν από μένα. Με τον πατέρα μου δεν ήταν έτσι. Ακόμα κι όταν αρρώστησε, με καρκίνο, προσπαθούσε να μου κλείσει ραντεβού με τις νοσοκόμες του! Ήταν αστείο. Αλλά υποθέτω πως είχε καλή πρόθεση...». Tα χρόνια που ακολούθησαν ο Greg Louganis ασχολήθηκε με το θέατρο –χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία–, έκανε ταινίες, ομιλίες για το ΑΙDS, διαλέξεις, περιοδείες, εργάστηκε ως εκπαιδευτής σκύλων. Και συνέχισε να παλεύει με τους δαίμονές του: την κατάθλιψη και τον αλκοολισμό. «Κανείς δεν ξέρει τι έρχεται πρώτα -η λύπη ή η χημική ανισορροπία– και πότε. Δεν τα ξέρεις αυτά τα πράγματα. Αργότερα, με την ψυχοθεραπεία –έκανα πολλά χρόνια θεραπεία με διαλείμματα–, έμαθα πώς να αναγνωρίζω την κλινική κατάθλιψη και να τη ‘‘χειρίζομαι’’ μέχρι να περάσει. Όλα περνάνε». |
Η μαμά αγάπησε την άλλη μαμά και μένουμε όλοι μαζί...
| |
Δύο γυναίκες που ζουν σαν παντρεμένες και μεγαλώνουν τους γιους τους μίλησαν στο «Βήμα» για το πώς είναι να έχεις μια «διαφορετική» οικογένεια ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ επιστρέφει στην πόρτα του σπιτιού στις 3 μ.μ. Ο Στέφανος και ο Δημήτρης εφορμούν με τα σακίδια στην πλάτη.Φωνές, γέλια, «έι,εγώ δεν έχω φιλί;», «πλύντε χέρια, τα φαγητό είναι έτοιμο». Τα δίδυμα αγόρια δίνουν μια μεγάλη αγκαλιά στη μαμά και ένα φιλί στην Ελένη. «Ηθελαν να μας φωνάζουν και τις δύο “μαμά”.Τους είπα όμως,για να μην μπερδευόμαστε,εμένα να με φωνάζουν με το όνομά μου» λέει η 48χρονη Ελένη,στέλεχος σε φαρμακευτική εταιρεία.Μαζί με την 50χρονη σύντροφό της Κάτια,ψυχολόγο,μεγαλώνουν τα δύο τους παιδιά, εξίμισι ετών, λίγο έξω από την Αθήνα· ένα ομόφυλο ζευγάρι που διεκδίκησε και δημιούργησε τη δική του οικογένεια, κόντρα σε στερεότυπα, κοινωνικά,βιολογικά,ρόλου,φύλου.Εν όψει του νέου νομοθετικού πλαισίου που εξετάζει το ενδεχόμενο υιοθεσίας παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια,οι δύο γυναίκες δέχτηκαν να μας ανοίξουν το σπίτι τους και την πραγματικότητά τους. Είναι μαζί εδώ και 13 χρόνια. Τονίζουν ότι δεν έχουν να κρύψουν απολύτως τίποτε. Ο μόνος λόγος που αποφάσισαν να μη μιλήσουν με τα αληθινά τους ονόματα και να μη δείξουν τα πρόσωπά τους είναι τα παιδιά: «Ο Στέφανος και ο Δημήτρης είναι ακόμα πολύ μικροί για να μπορέσουν να το υποστηρίξουν. Αν ήταν 12 χρόνων, δεν θα είχαμε απολύτως κανένα πρόβλημα». Η πολωνή κοπέλα του σπιτιού εναποθέτει στο τραπέζι μια εντυπωσιακή παντζαροσαλάτα. «Φυσικά και γνωρίζει. Δεν της έχουμε κάνει βέβαια ανακοίνωση. Εσείς χρειάστηκε ποτέ να ανακοινώσετε στη γυναίκα που σας καθαρίζει “Είμαι παντρεμένη με αυτόν τον άνδρα που ζει στο σπίτι;”». Εκτεθειμένη νομικά Η Ελένη εκμυστηρεύεται ότι απολαμβάνει πλήρη ισοτιμία στον γονεϊκό της ρόλο. Συναισθηματικά τουλάχιστον. Γιατί νομικά είναι εντελώς εκτεθειμένη. «Και αυτό είναι πολύ αγωνιώδες για την οικογένειά μας. Γιατί αν, ό μη γένοιτο, συμβεί κάτι στην Κάτια,εγώ δεν έχω κανέναν λόγο και τα παιδιά είναι στον αέρα». «Θα μπορούσαν ακόμα και κάποιοι συγγενείς να τα διεκδικήσουν, γιατί υπάρχει και μια ακίνητη περιουσία» συμπληρώνει η Κάτια, η οποία λίγο προτού γεννήσει έσπευσε σε έναν συμβολαιογράφο. «Αν συμβεί κάτι σ΄ εμένα, η Ελένη θα διαχειρίζεται τα πάντα η ίδια και υπέρ των παιδιών. Κανένας όμως δεν σου διασφαλίζει ότι αυτό δεν θα διαρραγεί». Η Ελένη υποδέχεται με ενθουσιασμό την αναθεώρηση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου και το ενδεχόμενο να δοθεί το δικαίωμα υιοθεσίας σε ομοφυλόφιλα ζευγάρια: «Το θεωρώ πολύ σημαντικό. Είναι η πρώτη φορά που βλέπω ένα ανοιχτό κράτος που θέλει να με προστατεύσει». Στο ερώτημα αν η ελληνική κοινωνία είναι έτοιμη για ένα τέτοιο βήμα είναι κατηγορηματική: «Γιατί να μην είναι δηλαδή; Είναι υποχρεωμένοι να διασφαλίσουν ότι όλοι οι έλληνες πολίτες έχουν τα ίδια δικαιώματα.Εδώ έχει γίνει αποδεκτό σε πολύ συντηρητικές χώρες,δεν θα γίνει στη χώρα της ελευθερίας και της δημοκρατίας; «Εργοστάσιο υιοθεσιών...» «Η σκέψη για παιδί υπήρχε σχεδόν από την αρχή της σχέσης» εξηγεί η Ελένη. «Από την πρώτη στιγμή που συνάντησα την Κάτια- γνωριστήκαμε σε ένα φιλικό σπίτι- ένιωσα ότι υπάρχει μια τρομερή χημεία.Και νομίζω ότι ήταν στον δεύτερο χρόνο της γνωριμίας μας που είπα ότι θα ήταν πολύ ωραίο να κάνουμε παιδιά μαζί». Η ανάγκη της μητρότητας είναι η ίδια σε μια ομοφυλόφιλη γυναίκα; «Είναι ακριβώς η ίδια. Κάποιες θέλουν παιδί, κάποιες όχι. Ακριβώς όπως συμβαίνει και στις ετεροφυλόφιλες». Εξωσωματική και εγκυμοσύνη για δύο Ετσι βίωσαν μαζί τα οργανικά και συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα της εξωσωματικής, τις καθημερινές ενέσεις, την αγωνία, την αναμονή, τις ετυμηγορίες του εμβρυολόγου. «Δεν ξέρουμε ποιας είναι τα ωάρια και δεν μας ενδιαφέρει καθόλου. Αλλωστε τι να το κάνουμε το τεστ DΝΑ;Ο Στέφανος είναι ίδιος η Κάτια και ο Δημήτρης είναι ίδιος εγώ!». Και η εγκυμοσύνη ήταν, σύμφωνα με την Κάτια, μια μοιρασμένη εμπειρία: «Δεν θα μπορούσα ποτέ να κάνω παιδί μόνη μου. Η Ελένη το ζούσε κοντά μου. Εβαζε ακουστικά πάνω στην κοιλιά μου,με προστάτευε τρομερά...». Είπαν «ναι» σε υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια Στην Ευρώπη η υιοθεσία ανηλίκου από ομόφυλα ζευγάρια επιτρέπεται στην Ανδόρα, στην Ολλανδία, στο Βέλγιο, στη Δανία, στην Ισπανία, στην Ισλανδία, στη Νορβηγία, στη Σουηδία και στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Η αλήθεια ασπίδα των παιδιών απέναντι στους κακόβουλους» Τι απαντούν η Ελένη και η Κάτια σε κάποιες έρευνες που θέλουν τα παιδιά των ομόφυλων ζευγαριών να έχουν περισσότερες πιθανότητες να γίνουν τα ίδια ομοφυλόφιλα; «Είμαστε υπέρ των ερευνών. Τόσα χρόνια όμως γιατί δεν έχουμε δει μια έρευνα για το πόσοι ομοφυλόφιλοι γεννιούνται από ετεροφυλόφιλα ζευγάρια; Ή τι ψυχολογικά προβλήματα έχουν τα παιδιά των ετεροφυλόφιλων;» . Το ενδεχόμενο να γίνουν οι γιοι τους γκέι δεν τις απασχολεί ποσώς: «Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι να γίνουν ευτυχισμένοι» . «Δεν τους λείπει ο μπαμπάς, υπάρχει τόση αγάπη» Ισως η μόνη διαφορά είναι ότι ο Στέφανος και ο Δημήτρης μυήθηκαν εξ απαλών ονύχων στη διαφορετικότητα. «Δεν θα κάνουμε ποτέ κριτική αν κάποιος έχει μπαμπά,αν έχει μαμά,αν οι γονείς του είναι χωρισμένοι κτλ., γιατί όλες οι οικογένειες είναι διαφορετικές» λέει η Κάτια. «Ηταν δύο ετών όταν τους κατέβασα στον κήπο και τους έδειξα τις λεμονιές. Κόβαμε ένα λεμονάκι από τη μία λεμονιά, ένα από την άλλη,το κοιτάζαμε το μυρίζαμε...Τους ρωτούσα:“Είναι η μία λεμονιά ίδια με την άλλη;”. “Οχι”.“Είναι το ένα λεμονάκι ίδιο με το άλλο;”.“Οχι”.Δεν τους το είπα επειδή είμαι σε μια ομοφυλοφιλική σχέση. Και με άντρα να ήμουν, το ίδιο θα τους έλεγα. Αυτή είναι η αλήθεια της ζωής. Δεν είναι τυχαίο ότι μια μέρα ο Στέφανος ρώτησε για το υιοθετημένο παιδί μιας φίλης:“Δεν έχει μπαμπά;”. Του απάντησα “όχι” και ύστερα τον ρώτησα:“Εσύ έχεις μπαμπά;”. Μου είπε:“Μαμά, δεν με νοιάζει αν έχω μπαμπά, εγώ έχω τον αδελφό μου,εσένα και την Ελένη”». «Διαφέρουμε χωρίς να είμαστε κάτι διαφορετικό» ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣφίλους γκέι, όπως παραδέχονται οι ίδιες. «Μόνο μια-δυο φίλες» λέει η Ελένη. «Πολλοί έχουν πρόβλημα με τον εαυτό τους,δεν μπορούν να υποστηρίξουν τις επιλογές τους.Θα έλεγα μάλιστα πως όταν είπαμε ότι η Κάτια είναι έγκυος και ότι σε λίγο θα έρχονταν στον κόσμο τα παιδιά μας, περισσότερο σοκαρίστηκαν οι γκέι.Ηταν σχεδόν σαν να σου έλεγαν:“Πώς γίνεται εγώ ακόμη να κρύβω ποιος είμαι και εσύ να προχωράς στο επόμενο βήμα.” Εμείς θέλουμε πάνω απ΄ όλα δίπλα μας ανθρώπους συμφιλιωμένους με τον εαυτό τους, είτε είναι ομοφυλόφιλοι είτε όχι». Η ματιά του Χόλιγουντ Τα ομόφυλα ζευγάρια και τα απρόοπτα που προκύπτουν προσέγγισε και ο κινηματογράφος. «Τα παιδιά είναι εντάξει» (2010) της Λίζα Τσολοντένκο είναι μια τέτοια ταινία που κέρδισε μία Χρυσή Σφαίρα και τέσσερις υποψηφιότητες Οσκαρ. Μια ήσυχη και ευτυχισμένη τετραμελής αμερικανική οικογένεια, με τη Νικ (την υποδύεται η Ανέτ Μπένινγκ, αριστερά) και την Τζουλς (τον ρόλο κρατά η κοκκινομάλλα Τζουλιάν Μουρ ) να βρίσκονται επικεφαλής. Είναι παντρεμένες και μένουν στα προάστια της Νότιας Καλιφόρνιας μαζί με τα έφηβα παιδιά τους, την Τζόνι (σε πρώτο πλάνο) και τον Λέιζερ (μόλις που διακρίνεται πίσω). Οι μαμάδες τα ανάθρεψαν σωστά και με κανόνες οι οποίοι κλονίζονται όταν τα βλαστάρια τους σκαλίζουν τις... ρίζες τους αναζητώντας τον βιολογικό τους πατέρα. Από εκεί και μετά αναλαμβάνει το Χόλιγουντ με ανατροπές, χιούμορ και απρόοπτες καταστάσεις Πητή: ΤΟ ΒΗΜΑ |
Είμαι παιδί της διαφορετικότητας και της γενιάς μου
| |
Πάνω από πεντακόσιες χιλιάδες άτομα πήραν μέρος, χθες το απόγευμα, στο Europride, την ευρωπαϊκή πορεία ομοφυλοφιλικής υπερηφάνειας, που οργανώθηκε, φέτος, στην ιταλική πρωτεύουσα. Οι συμμετέχοντες ζήτησαν πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια, την καταπολέμηση κάθε ομοφοβικής συμπεριφοράς και την ισότιμη μεταχείριση ομοφυλόφιλων, αμφιφυλόφιλων και τρανσέξουαλ. Η στάση του Βατικανού απέναντι στην γκέι κοινότητα, ήταν το κύριο θέμα πολλών πανό, ενώ ακούστηκαν και συνθήματα κατά του Ιταλού πρωθυπουργού, Σίλβιο Μπερλουσκόνι και της κυβέρνησής του. Μετά την εμφάνιση της παγκοσμίου φήμης ποπ-σταρ (η οποία ήρθε στην Ρώμη χωρίς χρηματικό αντάλλαγμα), ο Eουτζένιο Πατανέ, πρόεδρος της ιταλικής οργάνωσης Arcy Gay -από τους κύριους οργανωτές του φετινού Europride- ζήτησε την άμεση έγκριση από το κοινοβούλιο της Ρώμης, ενός νόμου κατά της ομοφοβίας και απευθυνόμενος στον Ιταλό πρωθυπουργό, Σίλβιο Μπερλουσκόνι, υπογράμμισε : "κύριε πρωθυπουργέ, εσείς φέρατε στη Ρώμη έναν δικτάτορα με την σκηνή του, τον Μουαμάρ Καντάφι. Εμείς, την Lady Gaga". |
| |
«We Were Here», των Ντέιβιντ Γουάισμαν και Μπιλ Γουέμπερ. Ακτιβιστικό ντοκιμαντέρ για την πρωτοφανή, για τα αμερικανικά δεδομένα, συλλογικότητα που αναπτύχθηκε στο Σαν Φρανσίσκο της δεκαετίας του 'Α80, καθώς η κοινότητα των ομοφυλοφίλων αποδεκατιζόταν από το AIDS. Περισσότερες πληροφορίες: http://wewereherefilm.com/ |
Κάθε έκφραση θαυμασμού είναι ευπρόσδεκτη..!
http://www.athensbars.gr
«Gay» γάμοι στην Κρήτη;
Του γραφείου ηγείται ένα ζευγάρι, ένας άνδρας και μια γυναίκα, ο ένας εκ των οποίων κατάγεται από την Κρήτη και ο άλλος από τη Μ. Βρετανία.
Σύμφωνα με το ζευγάρι που ζει στην Ανάληψη Χερσονήσου, πρόθεση είναι η ίδρυση και λειτουργία ταξιδιωτικών γραφείων στην περιοχή που θα διοργανώνουν πολιτικούς γάμους μεταξύ ετεροφυλόφιλων αλλά και μεταξύ ομοφυλόφιλων στην Κρήτη.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο δήμαρχος Χερσονήσου εξετάζει την περίπτωση πολύ προσεκτικά και τη χαρακτηρίζει «πρόκληση».
Αφήνει, επίσης, ανοιχτό το ενδεχόμενο να διεξαχθεί ένα άτυπο δημοψήφισμα, προκειμένου να τοποθετηθεί η τοπική κοινωνία, η Εκκλησία, και άλλοι φορείς.
Αμίνα, η “αντικαθεστωτική λεσβία” φάντασμα! Θρίλερ με την ταυτότητά της!
Ποια είναι τελικά η Αμίνα η υποτιθέμενη «απαχθείσα αντικαθεστωτικής λεσβίας» και που ανήκουν τελικά οι φωτογραφίες που δόθηκαν στην δημοσιότητα;
Έλα μου ντε!
Gay Pride μετά... ξύλου στην Κροατία
Επεισοδιακή εξέλιξη είχαν οι εκδηλώσεις του Gay Pride στο Σπλιτ της Κροατίας. Περίπου 300 άνθρωποι προσήχθησαν και πάνω από 12 τραυματίστηκαν, εκ των οποίων πέντε διακομίστηκαν σε νοσοκομεία, μετά το ξέσπασμα βίαιων επεισοδίων, στη διάρκεια αντιδιαδήλωσης.
Η αστυνομία έκανε χρήση χημικών και ροπάλων για να προστατεύσει 150 ως 300 υπέρμαχους των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων, οι οποίοι δέχθηκαν… βροχή από πέτρες, μπουκάλια, ακόμη και τασάκια από καφετέριες!
Καθώς δεν ήταν σε θέση να ελέγξει τη βία η αστυνομία αναγκάστηκε να σταματήσει την πορεία των ομοφυλοφίλων και να απομακρύνει όσους συμμετείχαν σε αυτή.
Ανάμεσα στους τραυματίες ήταν και τέσσερις δημοσιογράφοι, σύμφωνα με την κροατική τηλεόραση.
Τα επεισόδια βίας εναντίον ομοφυλοφίλων, που ενορχηστρώνουν κυρίως ακροδεξιές οργανώσεις, είναι εκτεταμένα στην περιφέρεια.
newsbeast