Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Το πρωί διαιτητής, το βράδυ... Λαλέσκα!


Το πρωί διαιτητής, το βράδυ... Λαλέσκα! Αυτή είναι η ζωή του βραζιλιάνου Βαλέριο Φερνάντες Γκάμα, ο οποίος την ημέρα εργάζεται ως διαιτητής στην επαγγελματική κατηγορία του πρωταθλήματος Σεαρένσε και το βράδυ κυκλοφορεί ντυμένος γυναίκα.

"Το γυναικείο όνομά μου είναι Λαλέσκα, μόνο τις νύχτες, όταν βγαίνω να χορέψω στην πόλη μου, την Μπεμπερίμπε", αποκάλυψε ο 32χρονος, ο οποίος, πάντως, δήλωσε ότι δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα λόγω της ομοφυλοφιλίας του:

"Από όλους τους διαιτητές του σωματείου μου, είμαι ο μόνος ομοφυλόφιλος. Κανείς ποτέ δεν μου είπε τίποτα. Με σέβονται σαν να ήμουν γυναίκα. Στο ποδόσφαιρο δεν έπεσα ποτέ θύμα ρατσισμού ή προκαταλήψεων".

Παράλληλα, αναφέρθηκε σε ένα περιστατικό όπου σε κάποιο κλαμπ όντας ντυμένος γυναίκα συνάντησε κάποιους ποδοσφαιριστές που τον αναγνώρισαν, αλλά δεν αντέδρασαν όπως θα περίμενε, απλά του έδωσαν συγχαρητήρια που έχει το κουράγιο να σφυρίζει παρά τη διπλή ζωή του.

"Είναι πολύ όμορφο, όταν κάποιοι ποδοσφαιριστές ξέρουν ποιός είμαι, ποτέ δεν με αποδοκιμάζουν όπως τους άλλους που τους αποκαλούν `μαλ...ς` ή `πού.....ς`. Απλά κάποιες φορές με φωνάζουν `κλέφτη` όταν σφυρίζω κάτι που δεν τους αρέσει", κατέληξε ο Γκάμα, που έχει άλλους 7 αδελφούς, 3 από τους οποίους είναι επίσης ομοφυλόφιλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου