Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Φάρσα ή... γκέι;


Ολοι θυμόμαστε τον Βον Ουέιφερ από το πέρασμά του το 2009 από τον Ολυμπιακό. Τότε ο ερχομός του Αμερικανού γκαρντ από τον μαγικό κόσμο του ΝΒΑ έδινε ελπίδες στους φίλους των «ερυθρόλευκων» πως οι Πειραιώτες θα επιστρέψουν έπειτα από αρκετά χρόνια στην κορυφή όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης.

Ωστόσο ο πρώην παίκτης των Σέλτικς δεν κατάφερε να προσαρμοστεί, με αποτέλεσμα να μη βοηθήσει τους «κόκκινους» και να αποτελέσει παρελθόν πριν καλά-καλά μπει το 2010.

Ομως αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η ζωή του Ουέιφερ και όχι η καριέρα του στο μπάσκετ. Συγκεκριμένα, αυτό που δημοσίευσε σε προσωπικό προφίλ που κατέχει σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά τις σεξουαλικές του προτιμήσεις.

Ο «Ολλανδός μάγειρας», όπως τον φωνάζουν οι συμπαίκτες του στην Κρεμόνα, αποκάλυψε: «Απλά θέλω να είμαι γκέι, θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σας, μου αρέσουν οι άντρες από τα δεκαπέντε μου, μη μου θυμώσετε, γιατί θέλω ακόμα να είμαστε φίλοι».

Κανείς δεν ξέρει αν πρόκειται για φάρσα ή στον Αμερικανό αρέσουν όντως άτομα του ίδιου φύλου. Πάντως ο Ουέιφερ συνέχισε με νέα του «δήλωση»: «Νιώθω κάτι διαφορετικό μέσα μου. Το ορκίζομαι, δεν ξέρω γιατί αισθάνομαι αυτή την έλξη από το ίδιο φύλο, αλλά το αγαπώ αυτό το συναίσθημα. Ελπίζω πως ποτέ δεν θα νιώσω διαφορετικά και δεν θα σταματήσω ποτέ να το σκέφτομαι».

Τέλος, το μόνο που μένει είναι να δούμε την αντίδραση του παίκτη από την έκταση που έχει πάρει το θέμα τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες όσο και στην Ιταλία, όπου αγωνίζεται. Το σίγουρο είναι πως ο λογαριασμός στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης είναι του Ουέιφερ, ενώ πιο πιθανό φαντάζει το ενδεχόμενο ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού να ήθελε να κάνει πλάκα σε κάποιον φίλο ή συμπαίκτη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου