Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Άρης Σπηλιωτόπουλος: "Δεν είμαι ομοφυλόφιλος"

Σε ανατρεπτικές ερωτησεις που δεν έχουμε συνηθίσει για ένα πολιτικό πρόσωπο δέχεται να απαντήσει ο Αρης Σπηλιωτόπουλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Veto».

Όταν ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος του θυμίζει τα υπονοούμενα που είχαν υπάρξει σε βάρος του ότι είναι ομοφυλόφιλος και ερωτάται αν θα το έλεγε δημόσια εφόσον αλήθευε, απαντά: «Κοιτάξτε, για να είμαστε ειλικρινείς, εμείς είμαστε μια συντηρητική κοινωνία και ενδεχομένως κάποιος να μην έμπαινε στη λογική να διαλαλήσει ως σημαία την όποια επιλογή του. (...) Στην προκειμένη περίπτωση εγώ δεν είμαι, και δεν το λέω γιατί το θεωρώ μειονέκτημα για κάποιον που είναι, απλώς δεν έτυχε να είμαι». Ο κ. Σπηλιωτόπουλος αποκαλύπτει ότι ακόμα: «έχω σταθερές σχέσεις και στην πραγματικότητα, όταν έχω σχέσεις, είναι μακροχρόνιες σχέσεις».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, ερωτάται για «τα δημοσιογραφικά σχόλια και κουτσομπολιά ότι ο Σπηλιωτόπουλος ζει πλουσιότερα από όσο του επιτρέπει το πορτοφόλι του». Ο πρώην υπουργός Παιδείας απαντά: «Όταν έχεις καλό γούστο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αυτό είναι και ακριβό γούστο». Μάλιστα, υπενθυμίζει ότι «ζει ως εργένης» και διευκρινίζει: «απλώς, η αποζημίωση η δική μου είναι μόνο για τον εαυτό μου, ενώ η αποζημίωση άλλων βουλευτών είναι για να θρέχει και γυναίκα και πολλές φορές δύο και τρία παιδιά τα οποία σπουδάζουν».

Λέει ακόμα ο κ. Σπηλιωτόπουλος ότι τον βοήθησε οικονομικά και... η δημοσιογραφία. «Μην ξεχνάτε ότι τα 130 εκατομμύρια που εισέπραξα από αποζημιώσεις από τις αγωγές, εγώ τα κράτησα στον λογαριασμό μου. (...) Είπα ότι εμένα με ζημίωσαν, εγώ υπέφερα με αυτά που ειπώθηκαν τότε, εγώ θα τα κρατήσω και τα κράτησα. Ξέρετε το υποκριτικό που πολλές φορές είναι “τα δωρίζω στον φιλανθρωπικό σύλλογο Η Αγία Ελένη". Ε, όχι, εγώ υπέφερα, εγώ θα τα κρατήσω».

Στην συνέντευξη, ο Αρης Σπηλιωτόπουλος ακόμα ερωτάται ακόμα και για άλλα «ανατρεπτικά» θέματα, όπως την περίφημη φωτογράφισή του με πετσέτα αλλά και το αν βάφει τις... βλεφαρίδες του.

Πηγή: STAR.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου