Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Η Iδιάζουσα Περίπτωση του Trans Μοντέλου Amanda Lepore


Amanda Lepore, είναι μία ιδιάζουσα περίπτωση στον χώρου του θεάματος. Έχει απασχολήσει τα διεθνή μέσα λόγω της ιδιαίτερης φυσιογνωμίας της καθώς δεν αποτελεί απλά μια γυναίκα που έχει υποβληθεί σε αλλαγή φύλου αλλά μία υπεργυναίκα εμπνευσμένη από την υπερβολή και φτιαγμένη από αυτήν. Η Amanda Lepore θα μπορούσε να είναι το φανταστικό παιδί της Jessica Rabbit και της Marilyn Monroe που έγινε η μούσα του David LaChapelle.
Δύσκολα κάποιος θα ισχυριζόταν ότι η Amanda Lepore είναι μία συμβατική star. Δεν είχε κανένα πρόβλημα να μου μιλήσει για πολύ προσωπικά της ζητήματα. Απαντά με ευθύτητα, δεν δίνει δημοσιοσχετίστικες συνεντεύξεις, εξάλλου δεν θα περίμενε κανείς κάτι λιγότερο από μία γυναίκα που στην ερώτηση: ποια είναι η αγαπημένη σου πλαστική, απαντά: «Το αιδοίο μου». Μίλησα μαζί της, ενώ η ίδια βρίσκεται μεταξύ Λος Άντζελες και Νέας Υόρκης.
VICE: Περίγραψε μου με λίγα λόγια τί άνθρωπος είναι η Amanda.Amanda Lepore: Είναι θαρρώ, ένας άνθρωπος πολύ προσγειωμένος και πολύ πνευματικός.
Η μητέρα σου έπασχε από σχιζοφρένεια. Με ποιον τρόπο επηρέασε αυτό την παιδική σου ηλικία αλλά και τη μετέπειτα ζωή σου;Ναι, ήταν άρρωστη, πως το ήξερες αυτό; Όλοι ήταν επικεντρωμένοι σε αυτήν. Αυτό βοήθησε πολύ εμένα και τον αδερφό μου να αποφύγουμε πολλά δεινά που σε άλλη περίπτωση ίσως να μην είχαμε αποφύγει. Αν η οικογένειά μου ασχολούνταν με εμένα, ίσως να μη μου επέτρεπαν να παίζω με κούκλες, να βάφομαι και να συμπεριφέρομαι σαν θηλυκό. Ποιος ξέρει;
Πως το δέχτηκε η οικογένειά σου όταν τους αποκάλυψες ότι θέλεις να είσαι γυναίκα;Η οικογένειά μου δεν σοκαρίστηκε καθόλου με την απόφαση μου να γίνω γυναίκα. Ήμουν πάντα πολύ θηλυπρεπής, ακόμη και όταν ήμουν πολύ μικρή. Νομίζω πως θα πάθαιναν μεγαλύτερο σοκ αν τους έλεγα ότι θα ήθελα να παραμείνω αγόρι!
Ποιες από τις πλαστικές επεμβάσεις που έχεις κάνει είναι η αγαπημένη σου; Έχεις μετανιώσει για κάποια από αυτές;Αγαπώ όλες τις πλαστικές μου επεμβάσεις καθώς με έχουν κάνει αυτό που είμαι σήμερα. Περισσότερο αγαπώ το αιδοίο μου! Το χρησιμοποιώ πολύ και παίρνω τη μεγαλύτερη ευχαρίστηση από αυτό. Δεν μετανιώνω για πράγματα. Υπήρξε ένα σημείο όπου το είχα παρακάνει λίγο με τα χείλη μου, κάνοντάς τα αρκετά μεγάλα, αλλά δεν ήταν κάτι που δεν μπόρεσα να διορθώσω εύκολα.
Τα πρότυπά σου από μοντέλα, ηθοποιούς και τραγουδιστές;Marilyn Monroe, Jayne Mansfield, Jean Harlow. Λατρεύω τα παλιά μοντέλα, ηθοποιούς και τραγουδιστές του Hollywood. Ομοίως, δεν έχω καμία διάθεση να ακολουθήσω τα πρότυπα των σημερινών «stars».
Έχεις εκπληρώσει όλες σου τις σεξουαλικές φαντασιώσεις; Ποιες είναι οι πιο τρελές που έχεις πραγματοποιήσει;Έχω εργαστεί ως dominatrix, αν και δεν είναι κάτι για το οποίο τρελαίνομαι κιόλας. Αντιθέτως, μπορώ να πω ότι με ξενερώνει τελείως κάτι τέτοιο. Προτιμώ το ρομαντισμό από τα ακραία σκηνικά.
Η πιο χαρούμενη στιγμή στη ζωή σου και η πιο τραυματική;Η πιο χαρούμενη; Η επέμβαση για τη διόρθωση του φύλου μου. Έγινα αυτό το οποίο προοριζόμουν να είμαι. Η πιο τραυματική; Τα γυρίσματα για το διαφημιστικό κραγιόν γνωστής εταιρείας με τον David LaChappelle. Έτρεχα γυμνή μέσα στην έρημο, κυνηγημένη. Σε κάποια φάση, ένα αυτοκίνητο με μια οικογένεια σταμάτησε την ώρα που είχαμε το γύρισμα και με ρώτησαν αν χρειαζόμουν βοήθεια. Είχα μπει στον πειρασμό να μπω στο αυτοκίνητο! Επίσης, όταν ήμουν στο σχολείο και έπρεπε να αλλάζω στα αντρικά αποδυτήρια για το μάθημα της γυμναστικής. Ποτέ δεν ένιωσα άνετα με κάτι τέτοιο, ήταν κάτι που πάντοτε μισούσα να κάνω.
Για ποια από όλες τις δουλειές σου είσαι περισσότερο περήφανη;Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου, την εμφάνισή μου, το στιλ μου, το μακιγιάζ μου... Βρίσκομαι σε ένα σημείο στο οποίο είμαι πολύ ικανοποιημένη με το ποια είμαι, πραγματικά.
Τι φιλοδοξίες έχεις πέραν των πραγμάτων που κάνεις μέχρι στιγμής;Θα μου άρεσε πολύ να καταπιαστώ με το σχεδιασμό στο τομέα της μόδας. Πιο συγκεκριμένα θα ήθελα να σχεδιάσω κάτι για τα σέξι παπούτσια του Christian Louboutin! Θα ήθελα, επίσης, να δουλέψω πάνω στον σχεδιασμό μιας συλλογής εσωρούχων.
Τι σχεδιάζεις αυτό τον καιρό;Δουλεύω το καινούργιο μου άλμπουμ και συνεχίζω να κάνω show. Επίσης, τελειώνω την αυτοβιογραφία μου η οποία θα κυκλοφορήσει μέχρι το καλοκαίρι του 2015. Μέχρι στιγμής έχω σκεφτεί να της δώσω τον τίτλο «I... Amanda Lepore».
Έχεις έρθει στην Ελλάδα. Τι σου άρεσε περισσότερο;Ναι, έχω έρθει για ένα πάρτι γενεθλίων της Patricia Field και έχω περάσει εκπληκτικά εκεί. Την αγάπησα πολύ την Ελλάδα και σίγουρα θα ήθελα να την επισκεφτώ ξανά κάποια στιγμή. Είναι μία τόσο όμορφη χώρα και οι άντρες είναι τόσο γοητευτικοί!
Πες μου κάτι το οποίο θα παύσει να είναι μυστικό μετά από αυτή τη συνέντευξη.Βασικά... Δεν είμαι φυσική ξανθιά! (Γέλια)
Τι είναι αυτό που χρειάζεται κάποιος για να πετύχει σε πράγματα με τα οποία έχεις ασχοληθεί εσύ; Τι χρειάζεται για να είναι "Amanda";Ένα πολύ απλό πράγμα... να είναι ο εαυτός του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου