Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Τόλης Σκουλαριώτης: «Είμαι gay, δεν το κρύβω»





Ανατρεπτικός, απολαυστικός και προκλητικός ο Τόλης Σκουλαριώτης, P.R. fashion, μιλάει σε γνωστή Κυριακάτικη εφημερίδα για τη ζωή του, αλλά και την τηλεόραση. «Είμαι gay και δεν το κρύβω. Δεν είμαι ρατσιστής γενικά και μου αρέσει να συναναστρέφομαι σε αυτό το ... γκέτο. Και το διασκεδάζω πολύ. Αυτοί που είναι ανοιχτόμυαλοι και χαμογελαστοί άνθρωποι με κερδίζουν αμέσως. Η σχέση του με την τηλεόραση όμως ποια είναι; «Γιατί να ασχοληθώ, αφού με καλούν απλώς για να κάνω τζάμπα διάφορα πράγματα; Δεν μου έχει γίνει ποτέ πρόταση. Θα μου άρεσε να παρουσιάσω κάτι που να έχει σχέση με τη μόδα και το lifestyle του χώρου αυτού. Αλλά για να κουτσομπολέψω, αποκλείεται. Με αηδιάζει!»Ο ίδιος όμως μιλά για τα όνειρα του. «Να σταματήσει η κρίση αυτή που έχει κόψει στα δύο τον κόσμο. Φτάσαμε στο σημείο να δανειζόμαστε και να λέμε μακάρι να έχουμε τα βασικά για να ζήσουμε. Και εγώ στο παρελθόν είχα δανειστεί από φίλους για μια δύσκολη στιγμή και το έκανα με μεγάλη χαρά. Αλλά τώρα το φαντάζεσαι να γινόταν αυτό; Υπερβολικά μικρός, στο Αλεποχώρι, έκανα προβολή ταινιών και έβαζα εισιτήριο μία δραχμή για να μαζεύω χρήματα»
Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου