Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Ζουμερή πορτοκαλόπαστα


 

Ζουμερή πορτοκαλόπαστα

Τι χρειαζόμαστε:

Για το χυλό
  • 1 κουπα σπορελαιο
  • 1,5 κουπα ζαχαρη
  • 2 βανιλλιες
  • 2 αυγα
  • 1/2 ποτ.κρασιου λικερ ο,τι εχω
  • 1 κ.γ.μπεικιν
  • 500 γρ αλευρι
  • 1 νεροποτηρο χυμο πορτοκαλι
  • 2 ολοκληρα πορτοκαλια (οχι κερωμενα!)

για το σιροπι
  • 1 νεροποτηρο χυμο πορτοκαλι
  • 3 κ.σ. ζαχαρη
  • 3 κ.γ. σπορελαιο

  1. Χτυπω το σπορελαιο με τη ζαχαρη και ριχνω ενα-ενα τα αυγα, τις βανιλλιες και το λικερ.
  2. Το αλευρι το εχω κοσκινησει με το μπεικιν και τα προσθετω εναλλαξ με το χυμο πορτοκαλι.
  3. Χοντροκοβω στο multi τα (καλα πλυμμενα) πορτοκαλια ολοκληρα αφου τα κοψω στη μεση και αφαιρεσω κουκουτσια και κοτσανακια. Τα προσθετω στο μιγμα και ανακατευω να πανε παντου.
  4. Αδειαζω σε καλα λαδωμενη και αλευρωμενη φορμα για κεικ στρογγυλη και ψηνω στους 180 βαθμους για 1 ωρα περιπου.
  5. Οταν ψηθει, την αφηνω να κρυωσει λιγο και την αναποδογυριζω σε σχαρα. Βάζω τα υλικά του σιροπιού σε κατσαρολάκι και τα βράζω για 3-4 λεπτά μέχρι να μελώσει. Μετα απο κανενα 15 λεπτο που έχω αφήσει έξω την πορτοκαλόπταστα, την ξαναβαζω στη φορμα και τη σιροπιαζω με το ζεστό σιρόπι.
  6. Τελος αφου πιει το σιροπι την αναποδογυριζω στην πιατελα για να παει και πανω το σιροπι.

Λίγα μυστικά ακόμα

Οταν μου την ειπε η κουμπαρα μου,μου φανηκε μπερδεμενη. Στην πραξη ειναι παιχνιδι τελικα και γινεται αναρπαστη!
Αν μπει και στο ψυγειο, την αλλα μερα ειναι δροσερη και πολυ καλυτερη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου