Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Όταν ο Μπέκαμ μιλάει για το μόριο του!



Αυτή τη φορά δεν μίλησε ούτε για τη μπάλα, ούτε για την οικογένεια, ούτε για το πόσο καλός πατέρας είναι αλλά έβαλε σε μια τάξη τις φήμες που αφορούν το…μέγεθός του!

Δεν είχαν ακουστεί και λίγα καθώς στο παρελθόν πολλά σκανδαλοθηρικά περιοδικά άφηναν υπονοούμενα για τα πλούσια προσόντα του ποδοσφαιριστή.

Αφορμή η φωτογράφηση για τον κατάλογο εσωρούχων του Armani όπου φοράει το στενό σλιπ που διαγράφει τα πλούσια προσόντα του, που κάποιοι πίστευαν πως είχαν υποστεί κάποια…υποστήριξη! Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ λοιπόν για πρώτη φορά μίλησε γι’ αυτό και αποκάλυψε πως ναι, είναι τα φυσικά του! «Δεν έχω βάλει ποτέ κάτι μέσα στο εσώρουχό μου, δεν έχει χρειαστεί να κάνω καμιά πατέντα ή να βάλω καμιά κάλτσα για τι πολύ απλά δεν μου χρειάζεται καμιά βοήθεια σε αυτό το σημείο! Είμαι πολύ καλός!» είπε ο διάσημος ποδοσφαιριστής κλείνοντας επιτέλους όλα τα στόματα! Εγώ αυτό που γνωρίζω από τον Παππού μου τον αείμνηστο είναι πώς…ένας άντρας δε μιλάει ποτέ…για τις γυναίκες που έχουν μπει στη ζωή του και για το μόριό του. όποιος το κάνει μάλλον κουβαλάει απωθημένα και μη ικανοποιημένο εγωισμό. Αλλά αυτά τα μάθαμε στην Ελλάδα και όχι στην Αγγλία.

nasosblog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου