Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Ρίκι Μάρτιν «Είμαι ένας ευτυχής ομοφυλόφιλος άντρας»

Ρίκι Μάρτιν

Μετά από χρόνια σχετικής φημολογίας, ο Ρίκι Μάρτιν παραδέχτηκε πως είναι ομοφυλόφιλος. Ο 38χρονος σταρ, που έχει αποκτήσει δύο δίδυμα αγόρια από παρένθετη μητέρα, έγραψε στην ιστοσελίδα του:

Πριν από μερικούς μήνες αποφάσισα να γράψω την αυτοβιογραφία μου, ένα έργο που εκ των προτέρων γνώριζα πως θα με φέρει πιο κοντά σε μια εκπληκτική αλλαγή στη ζωή μου. Από τη στιγμή που έγραψα την πρώτη φράση, ήμουν σίγουρος πως αυτό το βιβλίο θα γινόταν το εργαλείο που θα με βοηθούσε να απελευθερωθώ από τα πράγματα που για πολύ καιρό κρατούσα μέσα μου. Πράγματα που ήταν πολύ βαριά για μένα να “κουβαλάω”. Τελικά, κάνοντας αυτό τον απολογισμό της ζωής μου, είδα την αλήθεια μου. Και αυτό είναι κάτι για το οποίο αξίζει να γιορτάζω.


Για πολλά χρόνια, υπήρχε μόνο ένα μέρος όπου μπορούσα να έρχομαι σε επαφή με τα συναισθήματά μου χωρίς να φοβάμαι, και αυτό ήταν η σκηνή. Όταν ήμουν πάνω στη σκηνή, η ψυχή μου ήταν γεμάτη σχεδόν με κάθε δυνατό τρόπο. Αυτή είναι η διαστροφή μου. Η μουσική, τα φώτα και οι φωνές του κόσμου από κάτω είναι πράγματα που με κάνουν να νιώθω πως είμαι ικανός για όλα. Και αυτή η έκρηξη αδρεναλίνης είναι απίστευτα εθιστική. Δεν θέλω να σταματήσω ποτέ να νιώθω έτσι. Αλλά είναι η γαλήνη αυτή που με έφερε στο σημείο που είμαι τώρα. Ένα απίστευτο συναισθηματικό στάδιο κατανόησης, στοχασμού και συνειδητοποίησης. Αυτή τη στιγμή, νιώθω την ίδια ελευθερία που συνήθως νιώθω μόνο πάνω στη σκηνή. Χωρίς αμφιβολία, πρέπει να το μοιραστώ.


Πολλοί άνθρωποι μου ειπαν: «Ρίκι, δεν είναι σημαντικό», «Δεν αξίζει», «όλα τα χρόνια που έχεις δουλέψει, όλα όσα έχτισες τόσο καιρό θα γκρεμιστούν», «Πολλοί άνθρωποι στον κόσμο δεν είναι έτοιμοι να δεχτούν την αλήθεια σου, τη φύση σου». Επειδή όλες αυτές οι συμβουλές προέρχονταν από ανθρώπους που πραγματικά αγαπώ, αποφάσισα κι εγώ να προχωρήσω στη ζωή μου χωρίς να μοιραστώ με τον κόσμο όλη μου την αλήθεια. Αφήνοντας τον εαυτό μου να κυριευθεί από το φόβο και την ανασφάλεια, έγινα μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία δολιοφθοράς. Σήμερα, αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη των πράξεων και των αποφάσεών μου.


Αν κάποιος με ρωτήσει σήμερα, «Ρίκι, τι φοβάσαι;», θα απαντήσω «Το αίμα που τρέχει στους δρόμους των χωρών που βρίσκονται σε πόλεμο… την παιδική δουλεία, την τρομοκρατία… τον κυνισμό των ανθρώπων που βρίσκονται σε θέσεις ισχύος, την παρερμηνεία της πίστης». Αλλά να φοβηθώ την αλήθεια μου; Με τίποτα! Αντιθέτως, με γεμίζει δύναμη και κουράγιο. Αυτό ακριβώς χρειάζομαι, ιδίως τώρα που είμαι ο πατέρας δύο υπέροχων αγοριών τα οποία είναι γεμάτα φως και με διδάσκουν καινούρια πράγματα κάθε μέρα. Το να συνεχίσω να ζω με τον τρόπο που το έκανα μέχρι σήμερα, θα ήταν μια ευθεία υποτίμηση της λάμψης με την οποία τα παιδιά μου γεννήθηκαν. Ως εδώ. Αυτή η κατάσταση πρέπει να αλλάξει. Αυτό δεν έπρεπε να έχει συμβεί πριν 5 ή 10 χρόνια. Πρέπει όμως να συμβεί τώρα. Σήμερα είναι η μέρα μου, αυτή είναι η ώρα μου, τώρα είναι η στιγμή μου.


Όλα αυτά τα χρόνια στη σιωπή και το συλλογισμό με έκαναν πιο δυνατό και μου θύμισαν πως η αποδοχή πρέπει να έρθει από μέσα σου, και αυτό το είδος της αλήθειας είναι που μου δίνει τη δύναμη να φτάσω σε συναισθηματικά επίπεδα που μέχρι σήμερα δεν ήξερα πως υπάρχουν.


Τι θα συμβεί από εδώ και στο εξής; Δεν έχει σημασία. Μπορώ μόνο να εστιάσω σε αυτό που μου συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Η λέξη «ευτυχία» έχει καινούριο νόημα για μένα από σήμερα. Ήταν μια έντονη διαδικασία. Κάθε λέξη που γράφω σε αυτό το γράμμα έχει γεννηθεί από αγάπη, αποδοχή, αντικειμενικότητα και πραγματική ευχαρίστηση. Αυτό το γράμμα είναι ένα μεγάλο βήμα προς την εσωτερική μου γαλήνη και ένα ζωτικής σημασίας κομμάτι της εξέλιξής μου.


Είμαι περήφανος που μπορώ να δηλώσω πως είμαι ένας ευτυχής ομοφυλόφιλος άνδρας. Νιώθω ευλογημένος γι’ αυτό είμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου