Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

"Άννα Βίσση «Υπάρχει ο μύθος ότι είμαι σεξουαλικά απελευθερωμένη»"


"Η Άννα βίσση σε συνέντευξή της για περιοδικό μίλησε για όλα.. Σε ερώτηση για τη σεξουαλική απελευθέρωση και το ρομαντισμό, είπε τα εξής: «Με βεβαιότητα σου λέω για τον εαυτό μου ότι μέχρι σήμερα δεν έχω κάνει έρωτα με άνθρωπο... χωρίς να είμαι ερωτευμένη μαζί του. Ξέρω ότι κάποιοι θα το διαβάσουν και θα πουν "τι μας λέει τώρα η Βίσση; Υπάρχει και ο μύθος για μένα, ότι είμαι σεξουαλικά απελευθερωμένη. Είμαι όντως...

απελευθερωμένη στο μυαλό αλλά παραμένω ερωτιάρικο πλάσμα. Και αν δεν ερωτευτώ, δεν μπορώ να συνάψω σεξουαλική σχέση.»

Και συνεχίζει.. «Κι επειδή ο έρωτας είναι μυστήριος και δεν έχει όρια, γι’ αυτό και είπα ότι σε αυτά τα μη όρια θα μπορούσε να χωρέσει ακόμη και μια ομοφυλοφιλική σχέση. Γνωρίζω ότι το γενικό πρόσταγμα της εποχής μας είναι η επιστροφή στα συντηρητικά ήθη, αλλά ξέρω και να διακρίνω τη διαστροφή που είναι κρυμμένη κάτω από το πετσί του καθενός. Και είναι πολύ πιο επικίνδυνο, όταν η διαστροφή κρύβεται κάτω από ένα υπερσυντηρητικό κοστούμι. Εγώ, τουλάχιστον, λέω τις αλήθειές μου»."
http://dinatos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου