
Καλώς ήρθατε στο blog μας. Στα δεξιά της σελίδας θα βρείτε τα περιεχόμενα blog για να κατεβάσετε και να δείτε gay,lesbian,trans ταινίες,σειρές,e-books,live streaming για να παρακολουθήσετε εκπομπές,καθώς και άρθρα από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο,έχετε την δυνατότητα να κάνετε νέες γνωριμίες μέσα από το chat που παρέχουμε καθώς και να αφήσετε την προσωπική σας αγγελία στο msg.Καλή σας περιήγηση!

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011
.45 (2006) (Calibre 45)

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011
Do Comeco ao Fim - From Beginning to End (2009)

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011
Another Gay Movie (2006)
Four gay high school friends make a pact to lose their virginity before they go to college.
Κωμωδία - Comedy
Γλώσσα: Αγγλικά με Αγγλικούς, Ελληνικούς, Ισπανικούς και Γερμανικούς υπότιτλους.
Language: English with English, Greek, Spanish and Dutch subtitles.
Links:https://rapidshare.com/files/2583252443/AGM_2006_.part1.rar
https://rapidshare.com/files/3638169909/AGM_2006_.part2.rar
https://rapidshare.com/files/1431630256/AGM_2006_.part3.rar
Τρίτη 28 Ιουνίου 2011
Verbotene Liebe

Η Ρεμπέκα Βον Λάχνστεϊν είναι η μικρότερη αδελφή του Σεμπάστιαν και κόρη του Λούντβιγκ. Σαν χαρακτήρας δείχνει να είναι το στερεότυπο του πλουσιοκόριτσου που βλέπει τα περισσότερα πράγματα επιφανειακά. Της αρέσει να πηγαίνει για ψώνια, ειδικά μετά από κάποια απογοήτευση, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ασχοληθεί με τα προβλήματά της. Η Ρεμπέκα συνήθως εμφανίζεται ως μία καλή φίλη προς τους ανθρώπους που της αρέσουν και επίσης, φαίνεται να έχει λίγη πίστη στον εαυτό της. Η Μίριαμ Πιρς είναι σερβιτόρα στο NoLimits. Η Μίριαμ δείχνει να είναι ένα πολύ καλό άτομο, η οποία συνήθως
σπάει ποτήρια μπροστά στους πελάτες και έχει μια δυστυχισμένη ερωτική ζωή. Τον Νοέμβριο του 2010, η Ρεμπέκα μοιράζεται ένα φιλί με την Μίριαμ Πιρς για να εξαναγκάσει
κάποιους, οι οποίοι τις φλερτάρουν, να φύγουν και να τις αφήσουν ήσυχες. Μετά το φιλί, η Ρεμπέκα συνειδητοποιεί ότι αισθάνθηκε κάτι και αρχίζει να αμφισβητεί τη σεξουαλικότητά της. Κατά τη διάρκεια του επόμενου μήνα, η Μίριαμ και η Ρεμπέκα ξεκινούν μια ερωτική σχέση...
Verbotene Liebe (Forbidden Love), an on-going German soap opera circling around young people, friends and families in Cologne and Dusseldorf, Germany.
Miriam - Rebecca (2010)
Rebecca von Lahnstein is the younger sister of Sebastian and daughter of Ludwig. Rebecca appears to be a stereotype of a rich girl who sees a lot of things superficially. She loves to go shopping, especially out of frustration so she doesn't have to deal with her problems. Rebecca is normally shown as a good friend to people she likes and also seems to have little faith in herself when it comes to her proficiency. Miriam Pesch is a waitress in NoLimits. Miriam seems to be a very nice person, who often trashes glasses in front of guests and has an unhappy love life. In November 2010, Rebecca shares a kiss with Miriam Pesch to get some guys who were hitting on them to leave them alone. After the kiss, Rebecca realizes that she felt something and she begins to question her sexuality. Over the next month, Miriam and Rebecca begin a relationship...
Γλώσσα: Γερμανικά με Ελληνικούς ενσωματωμένους υπότιτλους
Language: German with Greek Hardsubs
Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011
Η κρεβατοκάμαρα του Καβάφη
| |
Την τελευταία ημέρα του Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, 27 Ιουνίου 2010, η μαθητική ομάδα «Οι Κυρίες της Αυλής» παρουσίασε ένα βίντεο με αποσπάσματα από μαγνητοσκοπημένες απαντήσεις μαθητών στους οποίους υποβλήθηκαν ερωτήματα σχετικά με την ομοφυλοφιλία και την ομοφοβία. Μία από αυτές τις ερωτήσεις ήταν και η εξής: «Γνωρίζετε ότι ο Καβάφης ήταν ομοφυλόφιλος; Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να διδασκόμαστε τα ερωτικά του ποιήματα στο σχολείο;». «Δεν μας ενδιαφέρει τι έκανε ο Καβάφης στο κρεβάτι του, έτσι κι αλλιώς ήταν μέγιστος» ειπώθηκε πολλές φορές. Μπορούμε να πούμε ότι και μόνο αυτή η φράση αντανακλά μια στάση, μια στάση που ίσως να ονομάζαμε τη στάση της «καλής πρόθεσης». Γιατί αυτός που παίρνει αυτή τη στάση έχει μάθει ότι δεν πρέπει να είναι ρατσιστής και έχει την πρόθεση να απαντήσει «μη ρατσιστικά». Απαντά με βάση αυτό που πιστεύει ότι είναι ρατσισμός. Έχει φοιτήσει στο ελληνικό σχολείο από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 και μετά, σε ένα σχολείο δηλαδή που προσπαθεί με διάφορους τρόπους να είναι πολιτικά ορθό, που έχει κολλημένες στους διαδρόμους του αφίσες με αγκαλιασμένα λευκά και μαύρα παιδάκια και που σε μαθαίνει ότι «δεν κρίνουμε τον άλλον γι’ αυτό που είναι». Τι σημαίνει όμως δεν κρίνουμε τον άλλον για αυτό που είναι; Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου μια εντελώς κενή φράση, μια φράση πάνω στην οποία θεμελιώνεται ένας δεύτερης γενιάς ρατσισμός, ένας ρατσισμός της ανεκτικότητας αλλά της μη αποδοχής. Και αυτό φαίνεται στην περίπτωση Καβάφη. Δεν κρίνουμε λοιπόν τον Καβάφη για αυτό που είναι. Μας ενδιαφέρει τι έκανε στο γραφείο του και όχι στην κρεβατοκάμαρά του. Θέλουμε να μπούμε στο σπίτι του Καβάφη από το παράθυρο του γραφείου χωρίς να περάσουμε καθόλου από την κρεβατοκάμαρα. Θέλουμε να προσπεράσουμε, να ανεχτούμε και όχι να αποδεχτούμε την ομοφυλοφιλία του, λόγω και μόνο λόγω της αξίας του ποιητικού του έργου. Προτείνουμε δηλαδή στον Καβάφη μια ανταλλαγή, μας δίνει τις «Θερμοπύλες» ή την «Ιθάκη» κι εμείς ανεχόμαστε την ομοφυλοφιλία του σαν ένα είδος ποιητικής άδειας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα κείμενα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας που αναφέρονται σε ομοφυλοφιλικές σχέσεις. Αν και εφόσον συζητηθεί το θέμα, αυτό γίνεται πάντα με διευκρίνιση όπως: «οι αρχαίοι Έλληνες ήταν μεγάλοι κι ας είχαν αυτά τα γούστα». Τι θα πει «κι ας είχαν αυτά τα γούστα»; Ό,τι θα πει και δεν κρίνουμε τον άλλο «γι’ αυτό που είναι». Εγκαθιδρύουμε μια ανταλλακτική σχέση. Παίρνουμε από τον Πλάτωνα αυτό που θέλουμε να μας δώσει, το επονομαζόμενο «μεγαλείο», και σε αντάλλαγμα ανεχόμαστε τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις, τα επονομαζόμενα «γούστα». Τι μας μαθαίνουν αυτές οι ανταλλαγές; Μας μαθαίνουν μόνο να προεκτείνουμε αυτή τη λογική πέρα από τη λογοτεχνία. Μικρές χιλιάδες ανταλλαγές, μικρές χιλιάδες προϋποθέσεις για να είσαι αυτό που είσαι και για να το δέχομαι. Και η στάση της καλής πρόθεσης γίνεται στάση της ανταλλαγής. Ποτέ όμως καμία ανταλλακτική λογική δεν οδήγησε στην πραγματική γνώση. Δεν γνωρίζεις έτσι ολόκληρη την ποίηση ενός ολόκληρου ανθρώπου, ούτε την ιδιαιτερότητα μιας «μεγαλειώδους» εποχής. «Τα ποιήματα που διδάσκονται στο σχολείο πρέπει να είναι καθαρά εκπαιδευτικού περιεχομένου» λέει κατηγορηματικά στην κάμερα ένας μαθητής. Κι ας μην ήθελε να πει αυτό, θα εκμεταλλευτώ τα λόγια του. Πρέπει να είναι εκπαιδευτικού περιεχομένου, άρα να μας παρέχουν παιδεία. Να μας μαθαίνουν τον κόσμο ενός ποιητή, το πνεύμα μιας εποχής. Να κρίνουν τον άλλον για αυτό που είναι. Για όλο αυτό που είναι. Πρέπει δηλαδή να μας βάζουν στο σπίτι του Καβάφη και όχι μόνο στο γραφείο του. ●
Της Ιωάννας Μπαρτσίδη, μαθήτριας Λυκείου |
Αυτοβιογραφία από τον Γιώργο Μαρίνο
| |
![]() |
Φέρετρο για ομοφυλόφιλους!!!
| |
Το πιο αντισυμβατικό φέρετρο στον κόσμο κατασκεύασε εργολάβος κηδειών στην Κολωνία. Απευθύνεται στην γκέι κοινότητα και αναμένεται να κάνει χρυσές δουλειές, καθώς ένας στους δέκα κατοίκους της πόλης είναι ομοφυλόφιλοι.
Το πιο εντυπωσιακό ... "μοντέλο" τους είναι ένα φέρετρο, στολισμένο με φωτογραφίες ημίγυμνων γυμνασμένων ανδρών, σε αθλητικές πόζες που παραπέμπουν σε πίνακα της ιταλικής Αναγέννησης. "Θεωρούμε ότι θα πρέπει να είναι κανείς σε θέση να αποκτήσει ένα φέρετρο που του επιτρέπει να κάνει το τελευταίο του ταξίδι με έναν τρόπο που να εκφράζει το πώς έζησε", εξηγεί ο εργολάβος κηδειών Τόμας Μπραντλ στο Ρόιτερς. Το αντισυμβατικό φέρετρο, το οποίο κοστίζει 1.650 ευρώ, έχει προκαλέσει εντύπωση σε όσους το έχουν δει μέχρι σήμερα. Ο 32χρονος Μπραντλ και ο 34χρονος συνεταίρος του, ο Μίκαελ Κένιγκσφελντ, είπαν ότι αποφάσισαν να απευθυνθούν στην αγορά των ομοφυλόφιλων ανδρών προκειμένου να ικανοποιήσουν τα όλο και πιο περίεργα αιτήματα που λάμβαναν. Δεδομένου ότι περίπου ένας στους δέκα κατοίκους της Κολωνίας είναι ομοφυλόφιλος, οι Μπραντλ και Κένιγκσφελντ, εκτιμούν ότι η δουλειά τους θα πάει καλά. Το ζευγάρι όμως απευθύνεται και σε ετεροφυλόφιλους, πάντα με μία διάθεση πρωτοτυπίας και προτείνει, για παράδειγμα, ένα φέρετρο για γιαγιάδες με τις φωτογραφίες των...εγγονών τους. |